Цікаві уроки практичного життя
Тема: "Влаштуємо годівницю"
Мета: заохочувати вихованців до захисту природи; використовуючи екологічні засоби створити еко-годівничку для птахів; виховувати природовідповідну поведінку.
Фізична культура
Тема: "Ходьба по лаві з переступанням предметів. Стрибки угору з торканням предметів"
Завдання: навчати ходьби по лаві з переступанням предметів; повторити стрибки угору з торканням предметів; розвивати рівновагу, спритність і уважність; виховувати бажання виконувати фізичні вправи та берегти своє здоров'я.
Інвентар: гімнастична лава, кубики, стрічка.
Гурток "Мовленнєві витинанки"
Тема: "Ой, весела в нас зима, веселішої нема"
Мета: збагачувати та активізувати словник дітей відповідно до теми; закріпити уміння добирати спільнокореневі слова, збагачувати словник дітей словами, що означають зимові явища; вправляти у підборі порівнянь; продовжувати формувати уміння дітей складати розповідь про зиму за допомогою картинок; розвивати мовлення, мислення, творчу уяву, пам'ять, спостережливість; виховувати уміння слухати один одного не перебиваючи.
Дитина у світі природи
Тема: «Зимові явища в природі»
Програмовий зміст: ознайомити дітей зі змінами, що відбуваються в природі настанням зими, дати початкові уявлення про характерні ознаки зими в природі; продовжувати формувати в дітей уміння виділяти істотні ознаки в об'єктах природи; учити аналізувати, узагальнювати, спостерігати, порівнювати; розвивати мовленнєві здібності; виховувати шанобливе ставлення до природи, уміння бачити і цінувати її красу.
Матеріали: ілюстрації «Зима», «Сніжинка», картинки снігу, льоду і води.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Загадки про сніжинку та зиму.
2. Бесіда про зиму.
3. Гра "Навпаки".
4. Вправа "Розтанули - замерзли".
5. Гра "Зима - літо".
6. Дослідницька робота з снігом.
7. Підсумок.