четвер, 1 грудня 2022 р.

Гурток "Мовленнєві витинанки"

Тема: "Ой, весела в нас зима, веселішої нема"

Мета: збагачувати та активізувати словник дітей відповідно до теми; закріпити уміння добирати спільнокореневі слова,  збагачувати словник дітей словами, що означають зимові явища; вправляти у підборі порівнянь; продовжувати формувати уміння дітей складати розповідь про зиму за допомогою картинок; розвивати мовлення, мислення, творчу уяву, пам'ять, спостережливість; виховувати уміння слухати один одного не перебиваючи.

Дитина у світі природи

Тема: «Зимові явища в природі»

Програмовий зміст: ознайомити дітей зі змінами, що відбуваються в природі настанням зими, дати початкові уявлення про характерні ознаки зими в природі; продовжувати формувати в дітей уміння виділяти істотні ознаки в об'єктах природи; учити аналізувати, узагальнювати, спостерігати, порівнювати; розвивати мовленнєві здібності; виховувати шанобливе ставлення до природи, уміння бачити і цінувати її красу.

Матеріали: ілюстрації «Зима», «Сніжинка», картинки снігу, льоду і води.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадки про сніжинку та зиму.

2. Бесіда про зиму.

3. Гра "Навпаки".

4. Вправа "Розтанули - замерзли".

5. Гра "Зима - літо".

6. Дослідницька робота з снігом.

7. Підсумок.

середа, 30 листопада 2022 р.

 Шаблони для зимових аплікацій

 Казка "Як зайчик зиму врятував"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=XpZbhLno2zM

Музична розвага 

Тема: «Лови ритм»

Мета: Формування музичних та творчих здібностей; Активізувати у дітей мислення та уяву; Гармонізувати емоційну сферу  за допомогою розвитку почуття ритму; Виховувати бажання слухати та займатися музичною діяльністю.


https://yulyusus.blogspot.com/2022/11/blog-post_3.html?m=1

Фізична культура

Тема: "Стрибки угору з торканням руками предметів. Ходьба по лаві з рухами рук"

Завдання: навчати стрибків угору з торканням руками предметів; повторити ходьбу по лаві з рухами рук; розвивати рівновагу, спритність та увагу; виховувати бережливе ставлення до свого здоров'я.

Інвентар: гімнастична лава, стрічка.

Розвиток мовлення

Тема: "Зимонька-зима"

Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про зиму; уточнювати і розширювати уявлення про ознаки зими; розвивати граматичну правильність мовлення, вправляти дітей у добирання слів-ознак, споріднених слів; учити вихованців відповідати на запитання повними реченнями, висловлювати своє ставлення з поданими початком речення; розвивати тривалий і плавний видих; виховувати пізнавальну активність.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розповідь вихователя

3. Дидактична вправа"Зимові слова"

4. Дидактична гра "Доберіть ознаки"

5. Вправа на дихання "Сніжинка"

6. Пальчикова гімнастика "Сніжок"

7. Дидактична гра "Додам слівце" (за віршем В. Кленц)

8. Дидактична гра "Відбири та розкажи"

9. Підсумок