середа, 30 листопада 2022 р.

Розвиток мовлення

Тема: "Зимонька-зима"

Програмовий зміст: узагальнювати і систематизувати знання дітей про зиму; уточнювати і розширювати уявлення про ознаки зими; розвивати граматичну правильність мовлення, вправляти дітей у добирання слів-ознак, споріднених слів; учити вихованців відповідати на запитання повними реченнями, висловлювати своє ставлення з поданими початком речення; розвивати тривалий і плавний видих; виховувати пізнавальну активність.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розповідь вихователя

3. Дидактична вправа"Зимові слова"

4. Дидактична гра "Доберіть ознаки"

5. Вправа на дихання "Сніжинка"

6. Пальчикова гімнастика "Сніжок"

7. Дидактична гра "Додам слівце" (за віршем В. Кленц)

8. Дидактична гра "Відбири та розкажи"

9. Підсумок

вівторок, 29 листопада 2022 р.

 Дидактична гра "Один-багато"

 Алгоритм одягання для дошкільнят

СХД
Тема: "Сніжинка" (папір)
Мета: ознайомити дітей з виготовленням витинанок – як видом декоративно-прикладного мистецтва. Розвивати творчість, уяву, фантазію, естетичний смак, закріпити навички користування ножицями. Викликати позитивні емоції на явища природи, бажання розуміти суть цих явищ. Виховувати у дітей пізнавальну активність, естетичний смак, любов до природи, взаємодопомоги.

Фізична культура на повітрі Комплекс ЗРВ "На стільчиках"

(29.11-08.12)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба"

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; вправляти в кількісній лічбі в межах 5; Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Порівняй олівці» (величина).

3. Гра «Порахуй олівці» (стіль­ки, скільки, порівну)

4. Гра «Назви колір олівців».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Широкий-вузький»

7. Гра "Товстий-тонкий"

8. Підсумок заняття.