вівторок, 29 листопада 2022 р.

 Дидактична гра "Один-багато"

 Алгоритм одягання для дошкільнят

СХД
Тема: "Сніжинка" (папір)
Мета: ознайомити дітей з виготовленням витинанок – як видом декоративно-прикладного мистецтва. Розвивати творчість, уяву, фантазію, естетичний смак, закріпити навички користування ножицями. Викликати позитивні емоції на явища природи, бажання розуміти суть цих явищ. Виховувати у дітей пізнавальну активність, естетичний смак, любов до природи, взаємодопомоги.

Фізична культура на повітрі Комплекс ЗРВ "На стільчиках"

(29.11-08.12)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба"

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; вправляти в кількісній лічбі в межах 5; Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Порівняй олівці» (величина).

3. Гра «Порахуй олівці» (стіль­ки, скільки, порівну)

4. Гра «Назви колір олівців».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Широкий-вузький»

7. Гра "Товстий-тонкий"

8. Підсумок заняття.