вівторок, 29 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба"

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; вправляти в кількісній лічбі в межах 5; Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика. "Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Гра «Порівняй олівці» (величина).

3. Гра «Порахуй олівці» (стіль­ки, скільки, порівну)

4. Гра «Назви колір олівців».

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Широкий-вузький»

7. Гра "Товстий-тонкий"

8. Підсумок заняття.

понеділок, 28 листопада 2022 р.

 Казка "Чи буває Зима?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=tKml9jqPJJg

 Руханка-танок "Зима"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=3Os2JN-rvpI

Конструювання 

Тема: "Дерева взимку" (папір, ватні диски, вата, серветки)

Мета: викликати у дітей бажання створювати дерева взимку за допомогою підручних матеріалів за зразком; вправляти в умінні стовбур паперового дерева оздоблювати  по контуру різними матеріалами: ватними дисками, ватою, серветками, утворюючи ошатність зимового дерева;  вправляти  охоче долали труднощі на шляху до досягнення мети. Розвивати уяву,  моторику рук та творче мислення,  захоплення радіти результатам своєї роботи. Виховувати вміння милуватися зимовими пейзажами.

Піший перехід до ігрового дитячого майданчика

Мета: продовжувати вчити дітей долати пішохідні переходи тривалістю, ходити в природному темпі; запропонувати дітям розглянути ігрове обладнання на дитячому майданчику.  Формувати в дітей уявлення про ігри, в які можна грати на дитячих майданчиках. Виховувати уважність та витримку.  

Художньо-продуктивне образотворення

Тема: "Рукавичка"

Програмовий зміст: розвивати спостережливість, увагу, фантазію,  дрібну та загальну моторикуі, бажання доводите розпочате до кінця, впевненість у своїх силах, сенсорні здібності дітей;  формувати вміння малювати рукавичку; вдосконалювати техніку малювання фарбами, вміння зафарбовувати зображення всім ворсом пензлика, урізноманітнювати художні техніки малювання прямих, ламаних та округлих лній, формувати почуття кольору.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Український фольклор про зиму"

Програмовий зміст: розширити і поглибити уявлення  про красу української мови за допомогою усної народної творчості; розширювати і поглиблювати знання дітей про зиму, про її характерні ознаки; розвивати зорове, слухове сприймання; виховувати  почуття патріотизму, національної гордості, любов до фольклору.

Структура заняття

1. Привітання

2. Презентація

3. Дидактична гра «Народна торбинка».

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична гра «Закінчи прислів’я».

6. Підсумок.