четвер, 24 листопада 2022 р.

Гурток "Мовленнєві витинанки"

Тема: «Складемо казку про тварин, дійдемо разом до вершин» (підсумкове)

Мета: закріпити знання дітей про знайомі казки; продовжувати вчити розуміти казку, відтворювати її зміст за запитаннями, загадками, називати та характеризувати її героїв; продовжувати вчити дітей придумувати події до знайомої казки, змінюючи характер та вчинки героїв, вводячи в казку нового героя; розвивати інтонаційну виразність мовлення, дикцію, удосконалювати навички розповідного мовлення, пам’ять, уяву, спостережливість, логічне та креативне мислення; прищеплювати почуття добра, дружніх стосунків, взаємодопомоги; викликати інтерес до народної мудрості, духовної спадщини.

Дитина у світі природи

Тема: «Де звірятам зігрітися взимку»

Програмовий зміст: Збагачувати знання малят про життя тварин нашої місцевості взимку, особливості життєдіяльності, вигляду, харчування; розвивати увагу та логічне мислення; викликати співчуття до представників тваринного світу, які потерпають взимку; виховувати свідоме ставлення до природного довкілля, зокрема тварин рідного краю.

Обладнання: ілюстрації «Звірі взимку»

Структура заняття

1. Організаційна момент. Бесіда "Життя тварин взимку".

2. Розповідь про проживання тварин.

3. Загадки про диких тварин.

4. Фізкультхвилинка"Холодно взимку".

5. Дидактична гра"Мудрий лісник".

6. Гра "Хто що може робити".

7. Гра "Врятуй зайців".

8. Підсумок.

середа, 23 листопада 2022 р.

 Батькам на замітку 

"Навчаємо дитину не засмучуватися  через її помилки"

Літературно-театралізована діяльність.Настільний театр.

Казка "Колосок"

Мета: викликати у діток емоційний настрій під час перегляду театру на столі. Розвивати пізнавальні інтереси, давати моральну-етичну оцінку поведінки героїв. Виховувати почуття дружби та любов до акторського мистецтва.



 Реджіо-провокація «Будиночок для звірят»

Провокація розрахована для дітей віком від 4 до 7 років (середня і старша група)

Мета провокації: дати дітям можливість познайомитися з природніми матеріалами; закріпити вміння самостійної побудови будиночка для звірят; залучати дітей до самостійного виконання поставленого завдання; розвивати конструктивні здібності; виховувати зосередженість, працьовитість, вміння доводити до кінця розпочату справу та бережливе ставлення до житла тварин.

Основними елементами провокації є: гілочки дерев, шишки, камінчики, осінні листочки, квіти, клей та цупкий папір.

Фізична культура

Тема: "Підстрибування на місці (ноги разом та нарізно)"

Завдання: повторити ходьбу на місці, на носках і на п'ятах; навчати підстрибувати на місці (ноги разом та нарізно); розвивати гнучкість і спритність; виховувати любов до фізичної культури та бажання берегти своє здоров'я

Розвиток мовлення

Тема: "Як птахи готуються летіти у вирій"

Програмовий зміст: розширювати знання  дітей про поведінку птахів у період підготовки до зими; вчити чітко відповідати на запитання; збагачувати словник вихованців: добирати та називати слова-ознаки, слова-назви птахів, поняттями: перелітні птахи, зимуючі, вирій тощо; заохочувати дітей робити висновок; розвивати логічне мислення, уміння  складати монолог; продовжувати вчити культури  спілкування  та граматичної компетентності.

Структура заняття

1. Психогімнастика "Пташечка"

2. Презентація "Перелітні - зимуючі"

3. Дидактична гра "Чиє гніздо?"

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична гра "Продовж  думку"

6. Підсумок