середа, 23 листопада 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Підстрибування на місці (ноги разом та нарізно)"

Завдання: повторити ходьбу на місці, на носках і на п'ятах; навчати підстрибувати на місці (ноги разом та нарізно); розвивати гнучкість і спритність; виховувати любов до фізичної культури та бажання берегти своє здоров'я

Розвиток мовлення

Тема: "Як птахи готуються летіти у вирій"

Програмовий зміст: розширювати знання  дітей про поведінку птахів у період підготовки до зими; вчити чітко відповідати на запитання; збагачувати словник вихованців: добирати та називати слова-ознаки, слова-назви птахів, поняттями: перелітні птахи, зимуючі, вирій тощо; заохочувати дітей робити висновок; розвивати логічне мислення, уміння  складати монолог; продовжувати вчити культури  спілкування  та граматичної компетентності.

Структура заняття

1. Психогімнастика "Пташечка"

2. Презентація "Перелітні - зимуючі"

3. Дидактична гра "Чиє гніздо?"

4. Фізкультхвилинка

5. Дидактична гра "Продовж  думку"

6. Підсумок

вівторок, 22 листопада 2022 р.

 Руханка з лісовими звірями


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=JzhH2npPyjU

 Дидактична гра "Великий - маленький"

СХД

Тема: "Їжачок - трудівничок"

Мета: за допомогою звичайних кухонних предметів - насіння, приправи отримуємо нове життя у чудовій дитячій аплікації. Розвивати дрібну моторику пальців рук, уяву. Виховувати охайність, наполегливість у роботі.

Обладнання: насіння соняшнику,  перец горошком, папір А4 з силуетом їжачка, клей, пензлик,серветки.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: вчити дітей  складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3;  удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика."Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Зувтріч з ведмедиком.

3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».

4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)

5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"

6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма). 

7. Підсумок заняття.