Руханка з лісовими звірями
вівторок, 22 листопада 2022 р.
СХД
Тема: "Їжачок - трудівничок"
Мета: за допомогою звичайних кухонних предметів - насіння, приправи отримуємо нове життя у чудовій дитячій аплікації. Розвивати дрібну моторику пальців рук, уяву. Виховувати охайність, наполегливість у роботі.
Обладнання: насіння соняшнику, перец горошком, папір А4 з силуетом їжачка, клей, пензлик,серветки.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: вчити дітей складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3; удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять із математики.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика."Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Зувтріч з ведмедиком.
3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».
4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)
5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"
6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма).
7. Підсумок заняття.
понеділок, 21 листопада 2022 р.
Конструювання "Зайчики" (папір)
Програмовий зміст: формувати уявлення про різноманітність паперу, закріпити знання про деякі його властивості, вміння вирізати, вчити конструювати об’ємну іграшку з паперу, застосовуючи техніку складання прямих паперових смужок у “гармошку”, вправляти в акуратному склеюванні окремих елементів, закріпити навички послідовної роботи відповідно до задуму; вправляти охоче долали труднощі на шляху до досягнення мети. Розвивати уяву, моторику рук та творче мислення, захоплення, радість результатом роботи, використовувати виготовлені поробки в ігровій діяльності. Виховувати емоційно-позитивне ставлення до об’єктів природи.