вівторок, 22 листопада 2022 р.

 Руханка з лісовими звірями


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=JzhH2npPyjU

 Дидактична гра "Великий - маленький"

СХД

Тема: "Їжачок - трудівничок"

Мета: за допомогою звичайних кухонних предметів - насіння, приправи отримуємо нове життя у чудовій дитячій аплікації. Розвивати дрібну моторику пальців рук, уяву. Виховувати охайність, наполегливість у роботі.

Обладнання: насіння соняшнику,  перец горошком, папір А4 з силуетом їжачка, клей, пензлик,серветки.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: вчити дітей  складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3;  удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика."Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Зувтріч з ведмедиком.

3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».

4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)

5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"

6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма). 

7. Підсумок заняття.

понеділок, 21 листопада 2022 р.

Інформація для батьків "День Гідності та Свободи"

 Всесвітній день вітань (21 листопада)

Конструювання "Зайчики" (папір)

Програмовий зміст: формувати уявлення про різноманітність паперу, закріпити знання про деякі його властивості, вміння вирізати, вчити конструювати об’ємну іграшку з паперу, застосовуючи техніку складання прямих паперових смужок у “гармошку”, вправляти в акуратному склеюванні окремих елементів, закріпити навички послідовної роботи відповідно до задуму;  вправляти  охоче долали труднощі на шляху до досягнення мети. Розвивати уяву,  моторику рук та творче мислення,  захоплення, радість результатом роботи, використовувати виготовлені поробки в ігровій діяльності. Виховувати емоційно-позитивне ставлення до об’єктів природи.