Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: "Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури"
Програмовий зміст: вчити дітей складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3; удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до занять із математики.
Матеріали: презентація.
Структура заняття
1. Психогімнастика."Вітання з малятами"
Я вітаю всіх маляток
Любих хлопчиків й дівчаток
Я усіх дітей гукаю,
Та до себе закликаю!
Будемо ми разом грати,
Заняття час вже починати.
2. Зувтріч з ведмедиком.
3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».
4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)
5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"
6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма).
7. Підсумок заняття.