вівторок, 22 листопада 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Утворення груп з окремих предметів. Геометричні фігури"

Програмовий зміст: вчити дітей  складати групу з окремих предметів; закріпити рахунок та цифри 1, 2, 3;  удосконалити вміння порівнювати предмети за величиною; продовжувати вправляти дітей в умінні розрізняти й називати геометричні фігури. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати позитивне ставлення до за­нять із математики.

Матеріали: презентація.

Структура заняття

1. Психогімнастика."Вітання з малятами"

Я вітаю всіх маляток

Любих хлопчиків й дівчаток

Я усіх дітей гукаю,

Та до себе закликаю!

Будемо ми разом грати,

Заняття час вже починати.

2. Зувтріч з ведмедиком.

3. Гра «Назви та порахуй осінні листочки».

4. Гра "Допоможемо звірятам облаштувати житло" (складання групи з окремих предметів)

5. Фізкультхвилинка. Рухлива гра "У ведмедя у бору"

6.Гра «Допоможи ведмедику підібрати віконечко» (колір, форма). 

7. Підсумок заняття.

понеділок, 21 листопада 2022 р.

Інформація для батьків "День Гідності та Свободи"

 Всесвітній день вітань (21 листопада)

Конструювання "Зайчики" (папір)

Програмовий зміст: формувати уявлення про різноманітність паперу, закріпити знання про деякі його властивості, вміння вирізати, вчити конструювати об’ємну іграшку з паперу, застосовуючи техніку складання прямих паперових смужок у “гармошку”, вправляти в акуратному склеюванні окремих елементів, закріпити навички послідовної роботи відповідно до задуму;  вправляти  охоче долали труднощі на шляху до досягнення мети. Розвивати уяву,  моторику рук та творче мислення,  захоплення, радість результатом роботи, використовувати виготовлені поробки в ігровій діяльності. Виховувати емоційно-позитивне ставлення до об’єктів природи.

Піший перехід "До годівниці"

Мета: розширити знання дітей про поведінку птахів у період підготовки до зими. Продовжувати спостерігати за зимуючими птахами, узагальнювати отримані знання, викликати інтерес до живої природи. Розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, увагу. Виховувати бажання піклуватися про пташок.



Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Їжачок"(нетрадиційна техніка - пластиковою виделкою) 

Програмовий зміст: вправляти дітей у малюванні нетрадиційною технікою-пластиковою виделкою. Розширити знання малюків про їжачка (особливості зовнішнього вигляду, способу життя та підготовки до зими). Розвивати творчі здібності  дітей:уяву,  мислення, пам'ять, дрібну моторику пальців рук.  Виховувати інтерес до живої природи, бажання захищати її.

Обладнання: біла і чорна фарби(для утворення сірої), пластикові видели, папір А4, серветки, стаканчик з водою.



Ознайомлення із соціумом

Тема: "Що робити щоб не захворіти"

Програмовий зміст: розширювати  та удосконалювати  знання та навички  догляду за своїм тілом, формувати  здоровий  способ життя. Виховувати здоров'язбережувальну поведінку.

Структура заняття

1. Привітання. Гість.

2. Загадки про предмети особистої гігієни. Розгляд ілюстрацій

3. Дидактична вправа "Так чи ні"

4. Правила гігієни

5. Дидактична гра "Здоровим будь!"

6. Підсумок