Дидактична гра "Вогонь - друг, вогонь - ворог"
Конструювання
Тема: «Осінній ліс» (папір)
Мета: вчити самостійно виконувати роботу за зразком, вправляти дітей робити нескладні композиції з картону складеного гармошкою; удосконалити вміння вирізати крону дерева овальної форми за шаблоном та склеювати з стовбуром, об'єднуючи в одну композицію "ліс". Удосконалити вміння дотримуватись техніки безпеки у роботі з ножицями. Розвивати моторику рук, пальців; розвивати уяву, творчі здібності, акуратність в роботі. Виховувати акуратність і доводити розпочату справу до кінця.
Обладнання: кольоровий картон та папір, клей, ножиці, шаблони (овал), серветка.
Піший перехід до перехрестя
Мета: закріплювати правила дорожнього руху, спонукати застосовувати знання, отримані раніше в практичній діяльності.Виявити рівень готовності дошкільнят вирішувати дорожньо-транспортні ситуації. Виховувати відповідальність, здоров'язбережувальну поведінку - повсякчас дотримуватися правил дорожнього руху
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Білочка"
Програмовий зміст: викликати у дітей зацікавленість до мешканців лісу. Закріплювати вміння самостійно відображати білку, розміщувати малюнок посередині аркуша паперу, самостійно добиратися кольори. Розвивати окомір, уяву, увагу. Виховувати любов до живої природи, бажання допомогти тваринам перезимувати.
Обладнання: гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки, папір А4, фломастер чорного кольору.
Ознайомлення із соціумом
Тема: "Основа безпеки на вулиці - правила дорожнього руху"
Програмовий зміст: продовжувати ознайомлювати дітей з правилами дорожнього руху, зокрема: безпечного переходу дороги по пішохідному переходу; закріплювати знання дітей про сигнали світлофора; виховувати усвідомлене ставлення до правил безпечної поведінки на дорозі; вчити уважно слухати і відповідати на запитання, збагатити та розширити світогляд вихованців, словниковий запас; продовжувати формувати розуміння того, що основа безпеки на дорозі - це правила дорожнього руху. викликати інтерес до найближчого оточення.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Гість.
2. Розгляд ілюстрацій.
3. Презентація
4. Дидактичо-рухлива вправа "Світлофор Моргайко"
5. Дидактична гра " Так - Ні"
6. Підсумок.