пʼятниця, 11 листопада 2022 р.

Художньо – продуктивне образотворення

Аплікація: «Український одяг»

Програмовий зміст: формувати в дітей уявлення про український одяг; закріплювати вміння розрізняти форму: круглу, квадратну і трикутну; вчити перетворювати форми, розрізаючи квадрат на трикутники; навчати дітей прийомів аплікації — розрізати смужки на квадрати, викладати орнамент із геометричних фігур, наносити клей на зображення, прикладати зображення намащеною клеєм стороною до паперу, придавлюючи його долонею і розгладжуючи серветкою;  сприяти розвитку самостійності, творчої ініціативи. Розвивати дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну пам’ять, мислення;  композиційні уміння, сприйняття кольору.  Виховувати естетичні почуття, ініціативність та індивідуальність під час виконання роботи.

Матеріал: лялька в українському вбранні, заготовки сорочоки для хлопчика та дівчинки (вирізаних з білого паперу), кольоровий папір, ножиці, клей, пензлик для клею, серветка.

ЦУПЖ

Тема: "Догляд за взуттям"

Мета: познайомити вихованців із різними способами  догляду за взуттям; учити  застосовувати одержанні знання у практику роботи; формувати навички самообслуговування; виховувати працьовитість, охайність, самостійність.

Фізична культура

Тема: "Ходьба у чергуванні з іншими рухами"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком; навчати ходьби у чергуванні з іншими рухами; розвивати рівновагу та спритність; виховувати любов до фізичної культури і бажання берегти своє здоров'я.

Літературне+Театральне образотворення

Тема: Розповідання української народної казки "Лисичка та глечик"

Програмовий зміст: формувати вміння розуміти зміст казки; учити запам'ятовувати дійових осіб та послідовність подій;розвивати уяву, фантазію, творчі здібності дітей;виховувати почуття працелюбності, дружби  та товариськості.

Матеріал: ілюстрації до української народної казки"Лисичка та глечик"

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Відгадування загадок

3. Бесіда відповідно до теми

4. Розповідання української народної казки "Лисичка та глечик"

5. Запитання за змістом казки

6. Порушення правил поведінки у казці "Лисичка та глечик"

7. Підсумок

четвер, 10 листопада 2022 р.

 Вірш за мнемотаблицею Т. Коломієць "Чобітки"

 Дидактична гра "Одяг український, одяг сучасний"

Гурток "Мовленнєві витинанки"

Тема: "Одягаємось тепленько, одягаємось гарненько"

Мета: уточнювати знання дітей з теми «Одяг»; активізувати словник з даної теми; розвиток діалогічного мовлення; розвивати вміння аналізувати, порівнювати та класифікувати; розвивати вміння узгоджувати іменики в зменшувально – ласкавій формі; розвивати пам’ять,мислення,уяву; спонукати дітей досліджувати та отримувати відтінки одного кольору, змішуючи фарби; розвивати творчу уяву, прагнення до творчого самовираження, почуття краси кольору в природі і в мистецтві, пізнавальний інтерес, логічне мислення; виховувати активність.