четвер, 10 листопада 2022 р.

Дитина у світі природи

Тема: «Осінній одяг»

Програмовий зміст: активізувати пізнавальну діяльність дітей; продовжити розширювати знання про характерні ознаки осені,  зміни, що відбуваються в природі з приходом осені, осінні явища; вчити встановлювати причино-наслідкові зв'язки між явищами природи, станом погоди та одягом людей; збагачувати словниковий запас дітей іменниками, прикметниками, дієсловами, що характеризують природні явища; розвивати спостережливість, пам'ять, логічне мислення, творчу уяву; Виховувати любов до природи, уміння бачити красу рідної землі у різні пори року, самостійність.

Матеріал: картинки осіннього одягу, лялька Оксана, дидактичні ігри.

Структура заняття

1. Привітання.

2. Бесіда про пори року, стан погоди і як одягаємося восени.

3. Бесіда за картиною "Листопад".

4. Ігровий момент "Приходить лялька Оксана".

5. Гра "Склади віршик".

6. Дидактична гра "Одягни ляльку на прогулянку".

7. Дидактична гра "Одягни дівчинку та хлопчика".

8. Загадки про одяг.

9. Підсумок.

середа, 9 листопада 2022 р.

 Мультфільм "З чого роблять одяг?"


Інтернет-ресурс:https://www.youtube.com/watch?v=CjmkLseSdN8

 Інформація для батьків "Цікаві факти про українську мову"

 Пізнавальне відео "День української мови та писемності"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=4MlI3wPTO6c

 Спортивна розвага "Рухливі ігри вдома"

Фізична культура

Тема: "Ходьба приставним кроком з рухами рук"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, на носках і на п'ятах; навчити ходьби приставним кроком з рухами рук (оплеск над головою, оплеск перед собою, оплеск за спиною); розвивати уважність та рівновагу; виховувати любов до фізичної культури і бажання турбуватися про своє здоров'я.

Розвиток мовлення

Тема: "Загадки про одяг"

Програмовий зміст: розширити та активізувати словниковий запас дітей; уточнити назв і призначення предметів одягу, взуття; формувати вміння узгоджувати іменники в зменшувально-пестливій формі; спонукати до відповідей повними реченнями;  розвивати логічне мислення, увагу і пам'ять; виховувати  охайность, дбайливе ставлення до предметів одягу;  розширювати світогляд вихованців.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Міні-роздум "Для чого людині одяг"

3. Розгляд ілюстрацій "Одяг"

4. Професія швачка

5. Пальчикова гімнастика

6. Загадки про одяг

7. Дидактична гра "Що зайве?"

8. Підсумок.