пʼятниця, 4 листопада 2022 р.

 Мудрі казки тітоньки Сови "Свій дім"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=QRRvgEychRI

ЦУПЖ

Тема: "Поведінка в громадському транспорті"

Мета: продовжувати формувати в дітей поняття про етикет. Вчити дітей дотримуватись правил поведінки в громадських місцях;  створити передумови для усвідомленого сприймання дітьми соціальних та морально-правових норм,. Розвивати спостережливість, вміння коригувати свої дії відповідно до ситуації. Виховувати бажання наслідувати зразки культурної поведінки, приязних, ввічливих стосунків, чемне та тактовне ставлення до оточуючих.

Художньо – продуктивне образотворення (ліплення) 

Тема: "Столик на ніжці" 

Програмовий зміст: знання про різні види столиків;  вчити робити столик конструктивним способом; формувати вміння працювати з пластиліном; уміння скочувати пластичний матеріал в кульки коловими рухами долонь, а потім прямими рухами - ковбаску, з'єднавши їх між собою закрутити  кожну ковбаску  у вигляді "равлика"; сплющувати кулі на диск для отримання круглої форми - стільниці. Розвивати окомір, абстрактне мислення, спостережливість, творчі здібності, дрібну моторику, відчуття форми. Виховувати  акуратність,  посидючість,  любов та цікавість до роботи.   

Обладнання:  пластилін; серветка; дощечка; стеки.

Фізична культура

Тема: "Ходьба і біг по звивистій доріжці. Ходьба з різними положеннями рук"

Завдання: навчати ходьби і бігу по звивистій доріжці; повторити ходьбу з різними положеннями рук; розвивати вміння зберігати рівновагу, темп і ритм руху, за командою чітко змінювати положення рук; виховати бажання до виконання фізичних вправ.

Інвентар: мотузка.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: "Розучування вірша Є. Железнякова "Рідний дім"

Програмовий зміст: поглибити знання дітей про поняття" рідний дім", продовжувати вчити дітей слухати, розуміти вірш, інтонаційно та виразно передавати зміст художнього твору. Розвивати пам'ять, зв'язне мовлення,виховувати любов та повагу до рідного краю.

Матеріал: вірш Є. Железнякова "Рідний дім", ілюстрації до вірша.

Структура заняття

1. Привітання

2. Розгляд ілюстрації. Бесіда за її змістом.

3. Пальчикова гра.

4. Дидактична гра "Підбери ознаки"

5. Розучування вірша Є. Железнякова "Рідний дім"

6. Бесіда за змістом твору

7. Повторне читання вірша

8. Декламування вірша за бажанням дітей

9. Підсумок