Мета: вчити пізнавати рослини, які ростуть в осінньому квітнику, впізнавати за зовнішним виглядом (листя, квіти). Закріплювати знання про квіти - чорнобривці, хризантеми; збагачувати словник дитини; виховувати інтерес до пізтнання природи.
Художньо - продуктивне образотворення (малювання)
Тема: "Дім, в якому я живу"
Програмовий зміст: учити дітей малювати будинок, використовуючи різні лінії (вертикальні, горизонтальні), правильно передавати відносні розміри;розміщувати його на всьому аркуші паперу. Розвивати самостійність, охайність у роботі. Виховувати бажання малювати.
Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби на вибір дитини, пензлик, серветки, стаканчик з водою.
Ознайомлення із соціумом
Тема: "Вінниця моє місто"
Програмовий зміст: поглибити й активізувати знання дітей про рідне місто; закріпити знання про власну адресу, про назви вулиць, парків, визначних місць Вінниці; формувати вміння слухати інших дітей під час обговорення; спонукати дітей виявляти інтерес до історії рідного міста; розвивати мислення, звя’зне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати в дітей любов до рідного міста.
Структура заняття
1. Привітання
2. Історія виникнення Вінниці.
3. Презентація "Вулицями рідного міста"
4. Фізкультхвилинка
5. Обмін інформацією "Моє улюблене місце у Вінниці"
Програмовий зміст: уточнити уявлення дітей про те, що часом трапляються життєві негаразди, які слід пережити; формувати вміння осмислювати і оцінювати ситуацію, розуміти мотиви поведінки і співвідношення цих мотивів з існуючими нормами повединки; познайомити із варіантами вирішення неприємностей. Розвивати у дітей емпатію та бажання бути потрібним людям, вміти радіти з успіхів інших, співчувати невдачам; розвивати увагу, уяву, мислення, моральні якості. Виховувати у дітей моральні якості – любов до людей, друзів; пошану до батьків і старших; схильність безкорисливо чинити добро.
Художньо - продуктивне образотворення (аплікація)
Тема: "Осінні гостинці для друзів"
Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про природні явища в довкіллі — збирання врожаю у садку фруктів; закріплювати знання, отримані про фрукти, вміння розрізняти силуети фруктів; продовжувати навчати техніки аплікації — викладання, приклеювання; закріплювати уявлення просторового орієнтування «один біля одного»; збагачувати враження від образотворчої діяльності. Розвивати вміння розрізняти поняття — «плоди», «фрукт», «колір», «форма»; розвивати дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну па м’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності. Виховувати цікавість до занять з аплікації.
Матеріал: лялька Оксанка; фрукти в кошику; кольоровий папір, клей, пензлики для клею; підставки для пензликів; серветки.