понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Вінниця моє місто"

Програмовий зміст: поглибити й активізувати знання дітей про рідне місто; закріпити знання про власну адресу, про назви вулиць, парків, визначних місць Вінниці; формувати вміння слухати інших дітей під час обговорення; спонукати дітей виявляти інтерес до історії рідного міста; розвивати мислення, звя’зне мовлення, пам’ять, увагу; виховувати в дітей любов до рідного міста.

Структура заняття

1. Привітання

2. Історія виникнення Вінниці.

3. Презентація "Вулицями рідного міста"

4. Фізкультхвилинка

5. Обмін інформацією "Моє улюблене місце у Вінниці"

6. Дидактична вправа "Назви свою адресу"

7. Підсумок.

пʼятниця, 28 жовтня 2022 р.

 Корисна порада батькам 

"Як якісно і швидко вивчити віршик"

 Казка "Лисиця та Журавель"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Tn53NIYTDXE

ЦУПЖ

Тема: " Геть, біда!"

Програмовий зміст: уточнити уявлення дітей про те, що часом трапляються життєві негаразди, які слід пережити; формувати вміння осмислювати і оцінювати ситуацію,  розуміти мотиви поведінки і співвідношення цих мотивів з існуючими нормами повединки; познайомити із варіантами вирішення неприємностей. Розвивати у дітей емпатію та бажання бути потрібним людям, вміти радіти з успіхів інших, співчувати невдачам; розвивати увагу, уяву, мислення, моральні якості. Виховувати у дітей моральні якості – любов до людей, друзів; пошану до батьків і старших; схильність безкорисливо чинити добро.

Художньо - продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: "Осінні гостинці для друзів"

Програмовий зміст: продовжувати формувати уявлення дітей про природні явища в довкіллі — збирання врожаю у садку фруктів; закріплювати знання, отримані про фрукти, вміння розрізняти силуети фруктів; продовжувати навчати техніки аплікації — викладання, приклеювання; закріплювати уявлення просторового орієнтування «один біля одного»; збагачувати враження від образотворчої діяльності. Розвивати вміння розрізняти поняття — «плоди», «фрукт», «колір», «форма»; розвивати дрібну моторику, творчу уяву, асоціативну па м’ять, мислення; сприяти розвитку самостійності. Виховувати цікавість до занять з аплікації.

Матеріал: лялька Оксанка; фрукти в кошику; кольоровий папір, клей, пензлики для клею; підставки для пензликів; серветки.

Фізична культура

Тема: "Стрибки на місці на одній нозі. Ходьба змійкою між кубиками"

Завдання: навчати стрибків на місці на одній нозі; повторити ходьбу змійкою між кубиками; розвивати вміння зберігати рівновагу, м'яко приземлюватися; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та бажання займатися фізичною культурою.

Інвентар: кубики.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: Розповідання української народної казки "Лисиця і Журавель"

Програмовий зміст: учити дітей емоційно сприймати зміст казки, співпереживати її героям; продовжувати вчити уважно слухати казку, відповідати на запитання за її змістом, запам'ятовувати окремі подробиці, що стосуються героя, ситуацій, у яких він опиняється;розвивати вміння відповідати на запитання за змістом художнього твору реченнями з трьох-чотирьох слів;збагачувати словник словами-назвами, словами-діями;виховувати допитливість, інтерес до художніх творів.

Матеріал: ілюстрації до казки "Лисиця та Журавель", прислів'я.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Загадки

3. Розповідання казки "Лисиця та Журавель"

4. Бесіда за змістом казки

5. Фізкультхвилинка

6. Прислів'я про дружбу

7. Підсумок