пʼятниця, 28 жовтня 2022 р.

Фізична культура

Тема: "Стрибки на місці на одній нозі. Ходьба змійкою між кубиками"

Завдання: навчати стрибків на місці на одній нозі; повторити ходьбу змійкою між кубиками; розвивати вміння зберігати рівновагу, м'яко приземлюватися; виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я та бажання займатися фізичною культурою.

Інвентар: кубики.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: Розповідання української народної казки "Лисиця і Журавель"

Програмовий зміст: учити дітей емоційно сприймати зміст казки, співпереживати її героям; продовжувати вчити уважно слухати казку, відповідати на запитання за її змістом, запам'ятовувати окремі подробиці, що стосуються героя, ситуацій, у яких він опиняється;розвивати вміння відповідати на запитання за змістом художнього твору реченнями з трьох-чотирьох слів;збагачувати словник словами-назвами, словами-діями;виховувати допитливість, інтерес до художніх творів.

Матеріал: ілюстрації до казки "Лисиця та Журавель", прислів'я.

Структура заняття

1. Організаційний момент

2. Загадки

3. Розповідання казки "Лисиця та Журавель"

4. Бесіда за змістом казки

5. Фізкультхвилинка

6. Прислів'я про дружбу

7. Підсумок

четвер, 27 жовтня 2022 р.

 Дидактична гра "Загадку відгадай - листочок повертай"

 Мультфільм "Осінній листочок"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=bedAqfFW8xo

Дитина у світі природи

Тема: «Осіння феєрія»

Програмовий зміст: Систематизувати уявлення дітей про пору року – осінь, про послідовність змін у природі восени; підсумувати знання дітей про зміни, що відбуваються з деревами восени: листя змінює колір, опадає. Вправляти у розрізненні листя і плодів дерев за зовнішніми ознаками. Закріпити знання правил поведінки в природі, формувати елементи наукового пізнання світу; закріпити назви осінніх місяців; пов’язати народну мудрість із характерними ознаками осені. Розвивати  спостережливість, кмітливість. Виховувати дбайливе ставлення до природи та бережне ставлення до неї. Виховувати естетичне почуття, почуття пошани, почуття колективізму. Виховувати бажання допомагати природі за потреби.

Матеріал: осіннє листя, природний матеріал, лялька  Лісовичок, дидактичні ігри.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Подорож в осінній ліс.

2. Перегляд осінньої картини.

3. Зустріч з лічовичком.

4. Гра "З якого дерева плоди?"

5. Пальчикова гімнастика "Будемо збирати листя".

6. Дидактична гра "Мій листочок красивий тому, що..."

7. Підсумок.