Дидактична гра "Загадку відгадай - листочок повертай"
Дитина у світі природи
Тема: «Осіння феєрія»
Програмовий зміст: Систематизувати уявлення дітей про пору року – осінь, про послідовність змін у природі восени; підсумувати знання дітей про зміни, що відбуваються з деревами восени: листя змінює колір, опадає. Вправляти у розрізненні листя і плодів дерев за зовнішніми ознаками. Закріпити знання правил поведінки в природі, формувати елементи наукового пізнання світу; закріпити назви осінніх місяців; пов’язати народну мудрість із характерними ознаками осені. Розвивати спостережливість, кмітливість. Виховувати дбайливе ставлення до природи та бережне ставлення до неї. Виховувати естетичне почуття, почуття пошани, почуття колективізму. Виховувати бажання допомагати природі за потреби.
Матеріал: осіннє листя, природний матеріал, лялька Лісовичок, дидактичні ігри.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Подорож в осінній ліс.
2. Перегляд осінньої картини.
3. Зустріч з лічовичком.
4. Гра "З якого дерева плоди?"
5. Пальчикова гімнастика "Будемо збирати листя".
6. Дидактична гра "Мій листочок красивий тому, що..."
7. Підсумок.
Літературно-театралізована діяльність
Тема: "Осінь пензлика взяла"
Мета: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша; збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан та запропонувати створити свою картину осені. Розвивати уяву, фантазію, мислення. Виховувати любов до природи, бажання бачити, помічати красу осінніх пейзажів.
Фізична культура
Тема: "Стрибки на обох ногах, просуваючись вперед"
Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, малим кроком, широким кроком; навчити стрибків на обох ногах, просуваючись вперед; розвивати уважність, рівновагу та м'яке приземлення під час стрибків; виховувати бажання до виконання спортивних вправ.