середа, 26 жовтня 2022 р.

Літературно-театралізована діяльність

Тема: "Осінь пензлика взяла"

Мета: учити дітей емоційно відгукуватися на образний зміст та поетичну форму вірша;  збагачувати образний словник; формувати вміння виражати емоційний стан та запропонувати створити свою картину осені.  Розвивати уяву, фантазію, мислення.  Виховувати любов до природи, бажання бачити, помічати красу осінніх пейзажів.

Фізична культура

Тема: "Стрибки на обох ногах, просуваючись вперед"

Завдання: повторити ходьбу звичайним кроком, малим кроком, широким кроком; навчити стрибків на обох ногах, просуваючись вперед; розвивати уважність, рівновагу та м'яке приземлення під час стрибків; виховувати бажання до виконання спортивних вправ.



Розвиток мовлення

Тема: "Осінь - радісна пора"

Програмовий зміст: удосконалювати вміння дітей складати описові розповіді за картиною; закріплювати знання назв птахів, дерев, їхніх складових і функцій; сприяти розвитку пояснювального мовлення; розвивати вміння правильно вдихати і видихати повітря; стимулювати вживання повних речень; розвивати пізнавальний інтерес дітей, прагнення до активного пізнання природи; формувати вміння логічно мислити; активізувати словник дітей складними словами; виховувати вміння активно співпрацювати з вихователем.

Структура заняття

1. Загадка про осінь

2. Розгляд картини "Осінь". Складання описових розповідей

3. Дихальна вправа "Осінній вітер"

4. Дидактична гра "Склади дерево з частин"

5. Фізкультхвилинка

6. Дидактична гра "З якого дерева листочок?"

7. Дидактична гра "Перелітні - зимуючі"

8. Підсумок

вівторок, 25 жовтня 2022 р.

 Загадки про осінь

 Пізнавальне відео "Що таке осінь?"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=5N05_9GKKkE

СХД

Тема: "Танок осіннього листя"

Мета: спонукати дітей до спостереження за природою рідного краю та відтворення вражень від кружляння жовтих листочків засобами музичної та зображувальної діяльності; розвивати уяву ;виховувати спостережливість, естетичний смак.

Обладнання: матеріал для зображувальної діяльності.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба"

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною: довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; удосконалити вміння розрізняти геометричні фігури; вправляти в кількісній лічбі в межах 3. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до математики.

Матеріали: демонстраційний: презентація                              

Структура заняття

1. Організаційний момент. На гостину до Петрика і Оленки.

2. Гра "Назви геометричні фігури"

3. Гра «Порівняй предмети на картинках» (величина)

4. Гра "Роздай ведмедикам м’ячики"

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Смачне морозиво» (кількісна лічба).

7. Підсумок заняття.