вівторок, 25 жовтня 2022 р.

СХД

Тема: "Танок осіннього листя"

Мета: спонукати дітей до спостереження за природою рідного краю та відтворення вражень від кружляння жовтих листочків засобами музичної та зображувальної діяльності; розвивати уяву ;виховувати спостережливість, естетичний смак.

Обладнання: матеріал для зображувальної діяльності.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: "Величина предметів: порівняння за довжиною, шири­ною. Кількісна лічба"

Програмовий зміст: закріпити вміння порівнювати предмети за величиною: довжиною й шириною методом накладання, розуміти слова стіль­ки, скільки, порівну, вирази більше на один, менше на один; удосконалити вміння розрізняти геометричні фігури; вправляти в кількісній лічбі в межах 3. Розвивати довільну пам’ять, увагу, спостережливість. Виховувати інтерес до математики.

Матеріали: демонстраційний: презентація                              

Структура заняття

1. Організаційний момент. На гостину до Петрика і Оленки.

2. Гра "Назви геометричні фігури"

3. Гра «Порівняй предмети на картинках» (величина)

4. Гра "Роздай ведмедикам м’ячики"

5. Фізкультхвилинка.

6. Гра «Смачне морозиво» (кількісна лічба).

7. Підсумок заняття.

понеділок, 24 жовтня 2022 р.

 Консультація для батьків "Як виховати ввічливість"

 Пальчикова гра "Ввічливі слова"


Іннтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Clf47pcLtW8

Конструювання 

Тема: "Пригоди золотого листочка" (природній матеріал)

Мета: вчити складати композицію з осінніх листків, бачити образ в природному матеріалі, творчо доповнювати композицію деталями, розвивати фантазію і творчість.

Матеріал: осіннє листя, фломастери, заготовлені очки, пластилін.

Піший перехід

Тема: "В гості до берізки"

Мета: вчити дітей розуміти красу природи та милуватися нею, продовжувати знайомити дітей з природними об'єктами навколишнього світу;виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля, учити малят уважно слухати дорослого;розвивати у дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки;удосконалювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та координацію; сприяти збагаченню словникового запасу дітей. Формувати уявлення про осінні зміни в неживі природі, учити помічати ознаки сезону.

Художньо - продуктивне образотворення

Тема: "Чарівні листочки"

Програмовий зміст: донести до дітей барвисту красу "золотої  осені". Вчити дітей малювати технікою, яка називається "штампування", наносити фарбу на зворотню сторону листочками всередині до країв, самостійно добиратися потрібні листочки та гармонійно поєднувати всі кольори; створювати сюжет, домальовуючи пензликом дрібні деталі, яких не вистачає на малюнку. Розвивати уяву, образне мислення. Виховувати любов до природи, бажання відтворювати свої фантазії на папері.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки, засушені листочки різних дерев.