понеділок, 24 жовтня 2022 р.

 Консультація для батьків "Як виховати ввічливість"

 Пальчикова гра "Ввічливі слова"


Іннтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Clf47pcLtW8

Конструювання 

Тема: "Пригоди золотого листочка" (природній матеріал)

Мета: вчити складати композицію з осінніх листків, бачити образ в природному матеріалі, творчо доповнювати композицію деталями, розвивати фантазію і творчість.

Матеріал: осіннє листя, фломастери, заготовлені очки, пластилін.

Піший перехід

Тема: "В гості до берізки"

Мета: вчити дітей розуміти красу природи та милуватися нею, продовжувати знайомити дітей з природними об'єктами навколишнього світу;виховувати естетичні почуття та пізнавальний інтерес до живого довкілля, учити малят уважно слухати дорослого;розвивати у дітей допитливість, уміння спостерігати, відгадувати загадки;удосконалювати творчу уяву дітей, їх рухову активність та координацію; сприяти збагаченню словникового запасу дітей. Формувати уявлення про осінні зміни в неживі природі, учити помічати ознаки сезону.

Художньо - продуктивне образотворення

Тема: "Чарівні листочки"

Програмовий зміст: донести до дітей барвисту красу "золотої  осені". Вчити дітей малювати технікою, яка називається "штампування", наносити фарбу на зворотню сторону листочками всередині до країв, самостійно добиратися потрібні листочки та гармонійно поєднувати всі кольори; створювати сюжет, домальовуючи пензликом дрібні деталі, яких не вистачає на малюнку. Розвивати уяву, образне мислення. Виховувати любов до природи, бажання відтворювати свої фантазії на папері.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки, засушені листочки різних дерев.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Поговоримо про вічливість"

Програмовий зміст: учити дітей вживати слова вітання та подяки, проявляти співчуття, викликати бажання допомогти, проявляючи при цьому радість і доброзичливість, формувати уявлення дітей про важливість толерантної взаємодії. Розпоаісти, що першим вітається чоловік, хлопчик. Сприяти набуттю дітьми досвіду позитивного спілкування, вміння диференціювати емоції. Спонукати дітей до збереження життєрадісного, дружелюбного стану, до оцінювання власних вчинків з погляду їх наслідків для фізичного та емоційного стану іншої людини і самого себе.

Структура заняття

1. Організаційний момент. 

2. Вірш "В лісі жив Зайко-гультяй..."

3. Слова вітання.

4. Слова подяки. Вправа "Я кажу.."

5. Слова прохання. Вправа "Так чи ні"

6. Часом слід перепросити. Мирилка.

7. Слова прощання.

8. Підсумок.