Інформація для батьків
"Цікаві факти про українських козаків"
ЦУПЖ
Тема: " Правила поводження під час грози"
Мета: формувати предметну компетентність вихованців; ознайомити молодших дошкільників з правилами поведінки під час грози; розвивати вміння поводитися під час негоди в полі, в лісі, вдома; виховувати уважне ставлення до правил і розуміння необхідності їх виконання, працювати над активізацією уміння навчатися та застосовувати одержанні знання в повсякденному житті.
Літературне + Театральне образотворення
Тема: "Слухання казки В. Сухомлинського "Як починається осінь"
Програмовий зміст: вчити дітей сприймати змальовані словами образи природи рідної землі, формувати вміння розуміти красу художніх творів;збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. Розвивати уяву, фантазію, мислення, пам'ять.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Привітання
2. Вірш про осінь
3. Бесіда про красу природи восени
4. "Осінні листочки" - психо-гімнастика
5. Читання казки В.Сухомлинського "Як починається осінь"
6. Бесіда за змістом твору
7. Мудрі прислів' я про осінь
8. Підсумок
Пізнавальне відео "День захисника України - історія свята"
Дитина у світі природи
Тема: «Осінь – чарівниця»
Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про пори року, про осінні природні явища; закріпити знання про осінні кольори, про овочі і фрукти під час дидактичної гри «Борщ та компот»; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати естетичні почуття від сприймання краси осінньої природи, любов та інтерес до світу природи.
Матеріали: дидактична гра «Борщ та компот, картинки листочків, овочів і фруктів.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Вірш "Золота осінь".
2. Бесіда "З якого дерева листочок?"
3. Фізкультхвилинка "Вітер і листя".
4. Відгадування загадок про овочі і фрукти.
5. Гра - міркування "Як можна зберігати овочі і фрукти".
6. Дидактична гра "Борщ та компот".
7. Підсумок.