пʼятниця, 14 жовтня 2022 р.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: "Слухання казки В. Сухомлинського "Як починається осінь"

Програмовий зміст: вчити дітей сприймати змальовані словами образи природи рідної землі, формувати вміння розуміти красу художніх творів;збагачувати словниковий запас дітей. Виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. Розвивати уяву, фантазію, мислення, пам'ять.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Привітання

2. Вірш про осінь

3. Бесіда про красу природи восени

4. "Осінні листочки" - психо-гімнастика

5. Читання казки В.Сухомлинського "Як починається осінь"

6. Бесіда за змістом твору

7. Мудрі прислів' я про осінь

8. Підсумок

четвер, 13 жовтня 2022 р.

 Батькам на замітку

"Формуємо адекватну самооцінку у дитини"

 Пізнавальне відео "День захисника України - історія свята"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=uouStb1p5t8

Дитина у світі природи

Тема: «Осінь – чарівниця»

Програмовий зміст: Розширювати  знання  дітей  про  пори  року,  про осінні  природні  явища;  закріпити  знання  про осінні  кольори, про овочі і фрукти під час дидактичної гри «Борщ та компот»; розвивати логічне мислення, увагу;  виховувати естетичні почуття від сприймання краси осінньої природи, любов та інтерес до світу природи.

Матеріали: дидактична гра «Борщ та компот, картинки листочків, овочів і фруктів.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Вірш "Золота осінь".

2. Бесіда "З якого дерева листочок?"

3. Фізкультхвилинка "Вітер і листя".

4. Відгадування загадок про овочі і фрукти.

5. Гра - міркування "Як можна зберігати овочі і фрукти".

6. Дидактична гра "Борщ та компот".

7. Підсумок.

середа, 12 жовтня 2022 р.

 Мультфільм "Сам удома"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=mDDzgKQ9e0U

 Дидактична гра "Осіннє так, осіннє ні"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=hzJk8l_mbMw

Фізична культура

Тема: "Прокочування м'яча між предметами. Ходьба по гімнастичній лаві"

Завдання: навчати прокочувати м'яч між предметами; повторити ходьбу звичайним кроком, на носках і з високим підніманням колін; вправляти у ходьбі по гімнастичній лаві; розвивати уважність та зосередженість; виховувати бажання виконувати фізичні вправи.

Інвентар: м'яч, м'ячі з паперу, гімнастична лава.