понеділок, 10 жовтня 2022 р.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Осінь"(нетрадиційне малювання ватними паличками) 

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей створювати відбитки ватними паличками; вчити розміщувати відбитки на аркуші паперу; правильно та акуратно використовувати фарби, створювати зображення за допомогою цяток;розвивати спостережливість, творчі здібності, стимулювати інтерес і бажання займатися зображувальною діяльністю ;виховувати любов до довкілля та почуття прекрасного.

Обладнання: альбомний аркуш із зображенням стовбура дерева, ватні палички + канцелярські резинка, гуаш, стаканчик з водою,тарілочка для фарб.

 Мудрі казки "Осінні турботи"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=DPkMtPKxxNw

Конструювання (за зразком) з природного матеріалу.

Тема: "Їжачок"

Мета: вчити дітей робити нескладні композиції з природного матеріалу;  бачити образ в природному матеріалі, використовувати для з'єднування між собою, частин деталей,  пластилін. Розвивати дрібну моторику рук, уяву; робити поробки акуратними і стійкими. Виховувати посидючість.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Свято врожаю"

Програмовий зміст: вчити дітей бачити красу рідного краю, ознайомити їх із традиціями українського народу (зокрема українськими національними стравами); виховувати повагу до праці, до найдорожчого, що є в людини — хліба, формувати естетичне сприйняття  природи та бережливе ставлення до результатів людської праці, виховувати риси дбайливого господаря; розвивати екологічну свідомість як основу для формування екологічного мислення та культури поведінки у довкіллі.

Структура заняття

1. Вірш М. Познанської "Осінь, наша осінь"

2. Загадка про хліб. "Хліб - усьому голова"

3. Загадка про борщ. Дидактична вправа "Зваримо борщ".

4 Фізкультхвилинка

5. Загадка про вареник. Дидактична вправа "з чим вареники?".

6. Дидактична вправа "Зваримо компот". Про узвар. 

7. Підсумок.

пʼятниця, 7 жовтня 2022 р.

 Чистомовки про осінь

 Мультфільм "Фіксики - Вогнегасник"


ЦУПЖ

Тема: "Пригоди на фермі" 

Мета: формувати уявлення вихованців про поняттям «ферма», а також тварин, які проживають на фермі; закріплювати знання дітей про свійські тварини (порося, корова, кури, бджоли), поглибити  уявлення про спосіб життя та харчування свійських тварин, про корисні продукти які виробляють; поповнити словниковий запас новими словами відповідно до теми; розвивати сенсорні еталони. Виховувати природновідповідну поведінку.