понеділок, 26 вересня 2022 р.

Художньо - продуктивне образотворення (малювання)

Тема: "Осінні гостинці"

Програмовий зміст: закріплювати знання дітей про овочі, фрукти, їх користь для здоров'я людини; розвивати вміння об' єднувати предмети за спільною ознакою ;формувати вміння співвідносити навколишні предмети з геометричними фігурами, вправляти в малюванні округлих та трикутних форм; продовжувати вчити працювати  пензликом та доглядати його. Розвивати уяву, увагу, пам' ять, наочне мислення. Виховувати самостійність, охайність у роботі.

Обладнання: аркуш паперу А4, гуашеві фарби, пензлик, стаканчик з водою, серветки, ілюстрації білочки та їжачка.

Бесіда-розмірковування 

Тема: "Буду чистим та охайним"

Мета: закріпити знання про засоби особистої гігієни, розмірковувати над потребою дотримуватись елементарних правил гігієни, формувати у вихованців усвідомлення того, що чистота є однією з умов збереження та зміцнення здоров'я. Розвивати світогляд вихованців, уміння розмірковувати та робити висновки; виховувати охайність, бажання дотримуватися правил особистої гігієни.

Структура бесіди

1. Привітання. 

2. Міні-презентація "Маша і мило".

3. Бесіда за змістом.

4. Хвилинка здоров'я "Що я роблю, щоб бути здоровим".

5. Правила здоров'я.

6. Підсумок.

пʼятниця, 23 вересня 2022 р.

Художньо-продуктивна діяльність (ліплення) 

Тема "Осінні квіти на клумбі"

Програмовий зміст: забезпечити приємну емоційну атмосферу, добрий настрій, зацікавленість для досягнення успіху кожною дитиною; формувати вміння працювати з пластиліном; закріплювати навички скочування, сплющування, розкочування, витягування, притискання; розвивати творчі здібності, дрібну моторику; виховувати творчу активність, акуратність, любов до природи, вміння милуватися красою осінніх квітів.

Матеріал: ілюстрації із зображенням осінніх квіткових галявин; пластилін; дощечка, стеки; серветка.



Дидактична гра "Безпека - небезпека"

ЦУПЖ

Тема: "Смачні та корисні"

Мета: учити дітей опікуватися станом власного здоров’я; формувати потребу дотримуватися здорового способу життя; розвивати пізнавальні здібності дитини, здатність аналізувати, робити узагальнення; розширювати знання про те, що є корисним, а що є шкідливим для їхнього здоров’я; зміцнювати дружні стосунки між дітьми та дорослими; виховувати естетичні смакові еталони.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/S2A-_VC4WWU

Фізична культура

Тема: "Стрибки на обох ногах з просуванням вперед. Імітаційна ходьба"

Завдання: Вправляти дітей у ходьбі в заданому напрямку; імітаційна ходьба; вчити стрибати на обох ногах з просуванням вперед; розвивати увагу, вміти слухати і діяти за сигналом.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: Слухання казки В. Сутєєва "Живі гриби"

Програмовий зміст: учити дітей уважно слухати і розуміти зміст казки, відтворювати його за запитаннями вихователя;стимулювати активне дитяче мовлення, збагачувати словник;розвивати слухову, здорову увагу, пам'ять. Виховувати бажання слухати художні твори.

Матеріал: сюжетна картина "Осінь у лісі", казка В. Сутєєва "Живі гриби"

Структура заняття

1. Сюрпризний момент(олівець-малювець надіслав картину)

2. Бесіда про осінь

3. Гра "Їстивні - Отруйні"

4. Вправа для очей

5. Читання казки В. Сутєєва"Живі гриби"

6. Питання по тексту

7. Підсумок