середа, 21 вересня 2022 р.

Розвиток мовлення

Тема: "Осінні квіти" 

Програмовий зміст:  розвивати зв'язне мовлення, збагачувати словник дітей, розвивати вміння підтримувати бесіду, висловлювати свою точку зору; продовжувати формувати уявлення про осінні квіти; розвивати спостережливість, увагу, пам'ять, емоційну чутливість; виховувати інтерес до природних змін, допитливість.

Структура заняття

1. Привітання

2. Презентація "Осінні квіти"

3. Порівняння квітів: жоржини, айстри та чорнобривця.

4. Дидактична гра "Знайди половинку".

5. Закріплення будови каітки.

6. Мовленнєва вправа "Де жучок?"

7. Підсумок.

вівторок, 20 вересня 2022 р.

 Інформація для батьків "Дитячі страхи"

СХД

Тема: "Композиція з листя"

Мета: продовжувати вчити дітей викладати композицію з природного матеріалу; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати естетичне сприйняття, відчуття композиції, уяву, дрібну моторику пальців рук. Виховувати любов до природи, бажання працювати з природним матеріалом.

Обладнання: аркуш паперу А4, природний матеріал(листочки), пензлик, клей, серветки.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/FLEQh4m5H4Y

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "З кубиками" (2 тижні)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Порівняння предметів за довжиною. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: ознайомити з поняттями «довгий», «короткий»; учити вимірювати довжину предмета способом накладання; закріпити поняття «один», «багато»; розвивати вміння розкладати предмети по групах за кількістю; виховувати уважність, поважне ставлення до товаришів.

Матеріали: дві стрічки різного кольору й довжини ( червона— довга, синя — коротка), аркуш паперу.

Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком".

2. Гра « Розмотай тканину».

3. Гра «Різнокольорові смужки».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Овочі на грядці».

6. Підсумок заняття.

понеділок, 19 вересня 2022 р.

Конструювання з природного матеріалу 

Тема: «Килим з листя» (за зразком)       

Мета: вчити складати композицію з осінніх листків, творчо доповнювати композицію деталями, розвивати фантазію і творчість.

Художньо-продуктивна діяльність. Малювання (за допомогою пет-пляшки)

Тема:"Осінні квіти"

Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – використовуючи пет-пляшку; спонукати зображувати об'єкти природи  шляхом занурення дна пляшки у фарбу та нанесення відбитку на аркуш паперу, створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати творчі здібності вихованців та пізнавальну активність.

Матеріал: аркуш папера, гуашеві фарби, пензлик, ємкість для розведенної фарби, маленька пет-пляшка, вода.