Інформація для батьків "Дитячі страхи"
СХД
Тема: "Композиція з листя"
Мета: продовжувати вчити дітей викладати композицію з природного матеріалу; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати естетичне сприйняття, відчуття композиції, уяву, дрібну моторику пальців рук. Виховувати любов до природи, бажання працювати з природним матеріалом.
Обладнання: аркуш паперу А4, природний матеріал(листочки), пензлик, клей, серветки.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: Порівняння предметів за довжиною. Поняття «один», «багато».
Програмовий зміст: ознайомити з поняттями «довгий», «короткий»; учити вимірювати довжину предмета способом накладання; закріпити поняття «один», «багато»; розвивати вміння розкладати предмети по групах за кількістю; виховувати уважність, поважне ставлення до товаришів.
Матеріали: дві стрічки різного кольору й довжини ( червона— довга, синя — коротка), аркуш паперу.
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком".
2. Гра « Розмотай тканину».
3. Гра «Різнокольорові смужки».
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Овочі на грядці».
6. Підсумок заняття.
Художньо-продуктивна діяльність. Малювання (за допомогою пет-пляшки)
Тема:"Осінні квіти"
Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – використовуючи пет-пляшку; спонукати зображувати об'єкти природи шляхом занурення дна пляшки у фарбу та нанесення відбитку на аркуш паперу, створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати творчі здібності вихованців та пізнавальну активність.
Матеріал: аркуш папера, гуашеві фарби, пензлик, ємкість для розведенної фарби, маленька пет-пляшка, вода.
Ознайомлення із соціумом
Тема: "Праця у дитячому садочку"
Програмовий зміст: формувати в дітей розуміння значення власної праці для себе, дорослих і однолітків; шанувати працю людей різних професій; спонукати до слухання художнього твору Б. Вовка "Лінива Оленка" та вести бесіду за його змістом; встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; розвивати пізнавальну активність; виховувати працелюбність.
Структура заняття
1.Організаційний момент. Вітання.
2. Вправа "Чим займаємося в садочку"
3. Бесіда-роздум "Чи добре коли людина працює?"
4. Гра-пантоміма "Відгадай, де я чергую"
5. Читання оповідання Б. Вовка "Лінива Оленка". Бесіда за змістом.
6. Прислів'я про працю.
7.Підсумок.