вівторок, 20 вересня 2022 р.

СХД

Тема: "Композиція з листя"

Мета: продовжувати вчити дітей викладати композицію з природного матеріалу; формувати вміння орієнтуватися на аркуші паперу, розвивати естетичне сприйняття, відчуття композиції, уяву, дрібну моторику пальців рук. Виховувати любов до природи, бажання працювати з природним матеріалом.

Обладнання: аркуш паперу А4, природний матеріал(листочки), пензлик, клей, серветки.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/FLEQh4m5H4Y

Фізична культура на повітрі

Комплекс ЗРВ "З кубиками" (2 тижні)

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Порівняння предметів за довжиною. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: ознайомити з поняттями «довгий», «короткий»; учити вимірювати довжину предмета способом накладання; закріпити поняття «один», «багато»; розвивати вміння розкладати предмети по групах за кількістю; виховувати уважність, поважне ставлення до товаришів.

Матеріали: дві стрічки різного кольору й довжини ( червона— довга, синя — коротка), аркуш паперу.

Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком".

2. Гра « Розмотай тканину».

3. Гра «Різнокольорові смужки».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Овочі на грядці».

6. Підсумок заняття.

понеділок, 19 вересня 2022 р.

Конструювання з природного матеріалу 

Тема: «Килим з листя» (за зразком)       

Мета: вчити складати композицію з осінніх листків, творчо доповнювати композицію деталями, розвивати фантазію і творчість.

Художньо-продуктивна діяльність. Малювання (за допомогою пет-пляшки)

Тема:"Осінні квіти"

Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – використовуючи пет-пляшку; спонукати зображувати об'єкти природи  шляхом занурення дна пляшки у фарбу та нанесення відбитку на аркуш паперу, створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати творчі здібності вихованців та пізнавальну активність.

Матеріал: аркуш папера, гуашеві фарби, пензлик, ємкість для розведенної фарби, маленька пет-пляшка, вода.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Праця у дитячому садочку"

Програмовий зміст: формувати в дітей розуміння значення власної праці для себе, дорослих і однолітків; шанувати працю людей різних професій; спонукати до слухання художнього твору Б. Вовка "Лінива Оленка" та вести бесіду за його змістом; встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; розвивати пізнавальну активність; виховувати працелюбність.

Структура заняття

1.Організаційний момент. Вітання.

2. Вправа "Чим займаємося в садочку"

3. Бесіда-роздум "Чи добре коли людина працює?"

4. Гра-пантоміма "Відгадай, де я чергую"

5. Читання оповідання Б. Вовка "Лінива Оленка". Бесіда за змістом.

6. Прислів'я про працю. 

7.Підсумок.

пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

ЦУПЖ

Тема: "Якщо з тобою не дружать"

Мета: формувати у дітей узагальнене поняття про дружбу і товаришування; надати практичні поради, що робити коли з тобою не дружать; сприяти розвитку духовності кожної дитини; формувати якості, необхідні для спілкування: симпатію, відкритість, доброзичливість; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби, формуванню атмосфери доброзичливості. Плекати вміння товаришувати, радіти спілкуванню з друзями, відчувати вдячність за їхню допомогу та підтримку. Розвивати світогляд дітей, увагу, пам'ять, творчість та фантазію. Виховувати дружелюбність, доброзичливість, прагнення контактувати з іншими.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/hR8wxkEcCnk?list=PLmMdc5EtRgSgAttgtRF_hbsRiAoVF4Hub