Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)
Тема: Порівняння предметів за довжиною. Поняття «один», «багато».
Програмовий зміст: ознайомити з поняттями «довгий», «короткий»; учити вимірювати довжину предмета способом накладання; закріпити поняття «один», «багато»; розвивати вміння розкладати предмети по групах за кількістю; виховувати уважність, поважне ставлення до товаришів.
Матеріали: дві стрічки різного кольору й довжини ( червона— довга, синя — коротка), аркуш паперу.
Структура заняття
1. Психогімнастика "Привітання з сонечком".
2. Гра « Розмотай тканину».
3. Гра «Різнокольорові смужки».
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра «Овочі на грядці».
6. Підсумок заняття.