вівторок, 20 вересня 2022 р.

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі (логіко-математичний розвиток)

Тема: Порівняння предметів за довжиною. Поняття «один», «багато».

Програмовий зміст: ознайомити з поняттями «довгий», «короткий»; учити вимірювати довжину предмета способом накладання; закріпити поняття «один», «багато»; розвивати вміння розкладати предмети по групах за кількістю; виховувати уважність, поважне ставлення до товаришів.

Матеріали: дві стрічки різного кольору й довжини ( червона— довга, синя — коротка), аркуш паперу.

Структура заняття

1. Психогімнастика "Привітання з сонечком".

2. Гра « Розмотай тканину».

3. Гра «Різнокольорові смужки».

4. Фізкультхвилинка.

5. Гра «Овочі на грядці».

6. Підсумок заняття.

понеділок, 19 вересня 2022 р.

Конструювання з природного матеріалу 

Тема: «Килим з листя» (за зразком)       

Мета: вчити складати композицію з осінніх листків, творчо доповнювати композицію деталями, розвивати фантазію і творчість.

Художньо-продуктивна діяльність. Малювання (за допомогою пет-пляшки)

Тема:"Осінні квіти"

Програмовий зміст: вчити дітей малювати нетрадиційним способом – використовуючи пет-пляшку; спонукати зображувати об'єкти природи  шляхом занурення дна пляшки у фарбу та нанесення відбитку на аркуш паперу, створювати малюнок на всій поверхні паперу; розширити уявлення про нетрадиційні техніки малювання; розвивати творчу уяву , мислення, дрібну моторику; виховувати творчі здібності вихованців та пізнавальну активність.

Матеріал: аркуш папера, гуашеві фарби, пензлик, ємкість для розведенної фарби, маленька пет-пляшка, вода.

Ознайомлення із соціумом

Тема: "Праця у дитячому садочку"

Програмовий зміст: формувати в дітей розуміння значення власної праці для себе, дорослих і однолітків; шанувати працю людей різних професій; спонукати до слухання художнього твору Б. Вовка "Лінива Оленка" та вести бесіду за його змістом; встановлювати причинно-наслідкові зв'язки; розвивати пізнавальну активність; виховувати працелюбність.

Структура заняття

1.Організаційний момент. Вітання.

2. Вправа "Чим займаємося в садочку"

3. Бесіда-роздум "Чи добре коли людина працює?"

4. Гра-пантоміма "Відгадай, де я чергую"

5. Читання оповідання Б. Вовка "Лінива Оленка". Бесіда за змістом.

6. Прислів'я про працю. 

7.Підсумок.

пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

ЦУПЖ

Тема: "Якщо з тобою не дружать"

Мета: формувати у дітей узагальнене поняття про дружбу і товаришування; надати практичні поради, що робити коли з тобою не дружать; сприяти розвитку духовності кожної дитини; формувати якості, необхідні для спілкування: симпатію, відкритість, доброзичливість; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби, формуванню атмосфери доброзичливості. Плекати вміння товаришувати, радіти спілкуванню з друзями, відчувати вдячність за їхню допомогу та підтримку. Розвивати світогляд дітей, увагу, пам'ять, творчість та фантазію. Виховувати дружелюбність, доброзичливість, прагнення контактувати з іншими.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/hR8wxkEcCnk?list=PLmMdc5EtRgSgAttgtRF_hbsRiAoVF4Hub

Фізична культура

Тема: "Ходьба на носках з палицею вгорі. Перекат з п'ятки на носок"

Завдання: закріпити комплекс вправ з гімнастичними палицями; повторити ходьбу на носках з палицею вгорі; навчити робити перекати з п'ятки на носок; виховувати у дітей сміливість, волю, бажання бути здоровими і сильними.

Інвентар: гімнастична палиця.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: "Слухання оповідання М. Коцюбинського "Десять робітників"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати, уявляти, відповідати на запитання до тексту, уявляти себе на місці героїв. Закріпити знання про письменника М. Коцюбинського. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення, вміння розуміти прислів'я. Виховувати інтерес до художніх творів.

Матеріал: портрет М. Коцюбинського, ілюстрації до оповідання.

Словник: хата, робітники, "до роботи вдалі", "руки гори вернуть".

Структура заняття

1.Привітання

2.Повідомлення теми

3.Читання оповідання М. Коцюбинського "Десять робітників"

4.Питання по тексту

5.Фізкультхвилинка

6.Робота над прислів'ями

7.Підсумок