пʼятниця, 16 вересня 2022 р.

ЦУПЖ

Тема: "Якщо з тобою не дружать"

Мета: формувати у дітей узагальнене поняття про дружбу і товаришування; надати практичні поради, що робити коли з тобою не дружать; сприяти розвитку духовності кожної дитини; формувати якості, необхідні для спілкування: симпатію, відкритість, доброзичливість; сприяти усвідомленню дітьми важливості дружби, формуванню атмосфери доброзичливості. Плекати вміння товаришувати, радіти спілкуванню з друзями, відчувати вдячність за їхню допомогу та підтримку. Розвивати світогляд дітей, увагу, пам'ять, творчість та фантазію. Виховувати дружелюбність, доброзичливість, прагнення контактувати з іншими.


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/hR8wxkEcCnk?list=PLmMdc5EtRgSgAttgtRF_hbsRiAoVF4Hub

Фізична культура

Тема: "Ходьба на носках з палицею вгорі. Перекат з п'ятки на носок"

Завдання: закріпити комплекс вправ з гімнастичними палицями; повторити ходьбу на носках з палицею вгорі; навчити робити перекати з п'ятки на носок; виховувати у дітей сміливість, волю, бажання бути здоровими і сильними.

Інвентар: гімнастична палиця.

Літературне + Театральне образотворення

Тема: "Слухання оповідання М. Коцюбинського "Десять робітників"

Програмовий зміст: продовжувати вчити дітей уважно слухати, уявляти, відповідати на запитання до тексту, уявляти себе на місці героїв. Закріпити знання про письменника М. Коцюбинського. Розвивати фонематичний слух, увагу, пам'ять, мислення, вміння розуміти прислів'я. Виховувати інтерес до художніх творів.

Матеріал: портрет М. Коцюбинського, ілюстрації до оповідання.

Словник: хата, робітники, "до роботи вдалі", "руки гори вернуть".

Структура заняття

1.Привітання

2.Повідомлення теми

3.Читання оповідання М. Коцюбинського "Десять робітників"

4.Питання по тексту

5.Фізкультхвилинка

6.Робота над прислів'ями

7.Підсумок

четвер, 15 вересня 2022 р.

 Консультація для батьків

"Дистанційне навчання у ЗДО"

 Мультфільм "Повітряна куля"


Інтернет-ресурс: https://youtu.be/3c2Qzrjx0Z8

Дитина у світі природи

Тема: "Що живе в повітряній кульці?"

Мета: Сформувати у дітей уявлення про повітря як природне середовище, про властивості повітря; ознайомити з однією із них - і з рухом повітря (вітром); розповісти про значення свіжого повітря для життя людини; розвивати наочно-образне мислення, мовлення та допитливість; виховувати дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: повітряна кулька, аркуш паперу.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Завдання "Вдихаємо повітря".

2. Спостереження за повітряною кулькою.

3. Бесіда "Чисте і брудне повітря".

4. Дослід "Теплі і холодне повітря".

5. Дослід "Зробимо вітер".

6. Дидактична гра "Що забруднює і очищує повітря?"

7. Підсумок.