Консультація для батьків
"Вплив гаджетів на психічне та фізичне здоров'я дошкільників"
Дитина у світі природи
Тема: «У куточку природи»
Програмовий зміст: розширити знання дітей про кімнатні рослини; навчити здійснювати догляд за рослинами (поливати, розпушувати грунт, витирати пил з листя, оприскувати), вчити давати відповіді на питання за сюжетною картиною; забезпечувати цілісне сприймання картини; активізувати у словнику узагальнююче поняття «кімнатні рослини», учити дотримуватися теми розмови, конкретно відповідати на запитання; виховувати ініціативність, самостійність та любов до рослин.
Обладнання: сюжетна картина «У куточку природи».
Структура заняття
1. Організаційний момент. Вірш "Рослини"
2. Психогімнастика "Я - квітка".
3. Розгляд картини "У куточку природи".
4. Бесіда за змістом картини
5. Розповідь дітей про власні куточки природи.
6. Підсумок.
Розвиток мовлення
Тема: "У дитсадку весело"
Програмовий зміст: працювати над удосконаленням навички дітей складати розповіді з власного досвіду (за допомогою вихователя); формувати вміння висловлювати своє ставлення до дитячого садка; розвивати мовленнєву компетентність; вправляти у вмінні складати прості та поширенні речення; збагачувати словник прислів'ям; стимулювати вживання порівнянь; виховувати уважність, турботливе ставлення один до одного, уміння по-різному виявляти свої добрі почуття!СХД
Тема: "Сонечко завітало у дитячий садок"
Мета: спонукати дітей до самостійного виконання роботи, вчити виготовляти вироби з нетрадиційного матеріалу (ватних дисків). Розширювати та уточнювати знання про сонце. Закріплювати поняття форми (круг) та кольорів (жовтий, синій, зелений, червоний). Розвивати дрібну моторику рук, творчу уяву. Виховувати самостійність.