пʼятниця, 12 серпня 2022 р.

Образотворча майстерня (аплікація)

Тема: «Закладка для книжечки»

Мета: вчити виготовляти закладки до книжки, створювати за власним задумом орнаменти для їх оздоблення, компонувати деталі малюнка; відпрацьовувати вміння добирати в роботі поєднання кольорів; вчити раціонально використовувати матеріал; виховувати любов до читання, бережливе ставлення до книги, охайність, самостійність.

Обладнання:
заготовка для закладки з картону синього кольору, 2 жовтих квадрати з паперу і 2 червоних кружечки, клей, серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадка про книгу.

2. Дидактична гра "Так чи ні".

3. Перегляд закладки для книги.

4. Показ прийомів виконання роботи.

5. Пальчикова гімнастика.

6. Самостійна робота.

7. Підсумок.

четвер, 11 серпня 2022 р.

 Поведінка в театрі


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=ACReJKoXyRM

Самостійна художня діяльність 

"Равлик-неваляйка"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Y2ga3jvo_5A&t=166s

Пізнавальна діяльність (загально-пізнавальний напрям)

Тема: «Подорож до Країни театру»

Програмовий зміст: вчити дітей групувати предмети за кольором, закріпити вміння порівнювати предмети за формою; розвивати емоційність і виразність мови, пам’ять, фантазію, мислення, увагу, тембр і силу голосу; чіткість дикції і інтонаційну виразність мови.

Матеріал: лист від феї, картинки театру.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Читання листа від Феї.

2. Бесіда "Моя улюблена казка".

3. Дидактична гра "Що в скриньці?"

4. Фізкультхвилинка.

5. Бесіда про театр.

6. Підсумок.

середа, 10 серпня 2022 р.

Святкові дійства (театральна вистава)

"Ріпка"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=VPBhTfzzSEY&t=229s

Пізнавальна діяльність (природничий напрям)

Тема: «Улюблені герої казок»

Мета: уточнити і збагатити знання дітей про види  народних казок, учити розуміти характери казкових героїв. Оцінювати вчинки героїв і мотивувати свою оцінку. Вирішувати проблемні ситуації. Вчити придумувати колективну розповідь. Виховувати чуйність у дітей, співпереживати і розуміти героїв казки, інтерес і любов до усної народної творчості.

Обладнання та  матеріали: загадки про казки, ілюстрація «Золотий ключик».

Структура заняття

1. Організаційний момент. Розповідь про країну "Казкарію".

2. Слухання вірша про казку.

3. Пальчикова гімнастика "Замок".

4. Відгадування загадок про казки.

5. Перегляд ілюстрації казки "Золотий ключик або пригоди Буратіно".

6. Гра "Чим буде?"

7. Підсумок.