вівторок, 9 серпня 2022 р.
Вправи на розвиток дрібної моторики (конструювання)
"Казкові птахи"
Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=UQdpr8vdI4A
Пізнавальна діяльність (комунікативно-мовленнєвий напрям)
Тема: «Мандруємо казками»
Мета: Вчити впізнавати знайомі казки за допомогою різних
завдань, мнемотаблиць, закріпити з дітьми назви і персонажів знайомих дітям
казок, уточнити і збагатити знання дітей про українські народні казки,
розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас, активізувати усне
мовлення, вчити підбирати слова антоніми, що визначають героїв, прищеплювати
інтерес і любов до усної народної творчості. Вчити творчо мислити, розгадувати
загадки.
Обладнання: мнемотаблиці до казок, скринька, ключ, книжка з казками.
Структура заняття
1. Ігровий момент. Поява незвичайної скриньки.
2. Відгадування загадки про казку.
3. Бесіда про казки.
4. Пригадуванння казок "Ріпка" і "Рукавичка" за допомогою мнемотаблиць.
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра "Скажи правильну відповідь".
7. Відкриття скриньки знайденим ключем і пошук там книги.
8. Підсумок.
понеділок, 8 серпня 2022 р.
Фізкультура (фрагмент заняття)
Руханка "Лариска"
Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=K0jKynRlAnU
Образотворча майстерня (малювання)
Тема: «У світі казки чарівної»
Мета: Закріпити і поглибити
знання дітей про українські народні казки, які вони знають; навчити за
ознаками, подаваними в загадках, відгадувати персонажі казок. Закріплювати вміння малювати фарбами, використовуючи
крапковий малюнок, промивати пензлик.
Матеріал: ілюстрації до українських народних казок: «Ріпка»,
«Коза-дереза», «Рукавичка», «Котик і півник», «Солом’яний бичок», шаблон
рукавички, фарби, пензлики, ватні палички, склянка з водою, серветки.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Подорож в Казкову країну.
2. Відгадування загадок про казки.
3. Загадка про рукавичку.
4. Бесіда "Хто живе у рукавичці?"
5. Показ прийомів виконання роботи.
6. Пальчикова гімнастика.
7. Самостійна робота дітей.
8. Підсумок.