Вправи на розвиток дрібної моторики (конструювання)
"Казкові птахи"
Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=UQdpr8vdI4A
Вправи на розвиток дрібної моторики (конструювання)
"Казкові птахи"
Пізнавальна діяльність (комунікативно-мовленнєвий напрям)
Тема: «Мандруємо казками»
Мета: Вчити впізнавати знайомі казки за допомогою різних
завдань, мнемотаблиць, закріпити з дітьми назви і персонажів знайомих дітям
казок, уточнити і збагатити знання дітей про українські народні казки,
розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий запас, активізувати усне
мовлення, вчити підбирати слова антоніми, що визначають героїв, прищеплювати
інтерес і любов до усної народної творчості. Вчити творчо мислити, розгадувати
загадки.
Обладнання: мнемотаблиці до казок, скринька, ключ, книжка з казками.
Структура заняття
1. Ігровий момент. Поява незвичайної скриньки.
2. Відгадування загадки про казку.
3. Бесіда про казки.
4. Пригадуванння казок "Ріпка" і "Рукавичка" за допомогою мнемотаблиць.
5. Фізкультхвилинка.
6. Гра "Скажи правильну відповідь".
7. Відкриття скриньки знайденим ключем і пошук там книги.
8. Підсумок.
Фізкультура (фрагмент заняття)
Руханка "Лариска"
Образотворча майстерня (малювання)
Тема: «У світі казки чарівної»
Мета: Закріпити і поглибити
знання дітей про українські народні казки, які вони знають; навчити за
ознаками, подаваними в загадках, відгадувати персонажі казок. Закріплювати вміння малювати фарбами, використовуючи
крапковий малюнок, промивати пензлик.
Матеріал: ілюстрації до українських народних казок: «Ріпка»,
«Коза-дереза», «Рукавичка», «Котик і півник», «Солом’яний бичок», шаблон
рукавички, фарби, пензлики, ватні палички, склянка з водою, серветки.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Подорож в Казкову країну.
2. Відгадування загадок про казки.
3. Загадка про рукавичку.
4. Бесіда "Хто живе у рукавичці?"
5. Показ прийомів виконання роботи.
6. Пальчикова гімнастика.
7. Самостійна робота дітей.
8. Підсумок.
Образотворча майстерня (аплікація)
Тема: «Скарби українського народу»
Програмний зміст: Продовжувати вчити створювати візерунки з готових
елементів; закріпити навички обережного наклеювання; розвивати творчість, дрібну
моторику; виховувати допитливість.
Обладнання: форми-заготовки для аплікації, клей, картон, фломастер, серветки.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Загадка про сопілочку.
2. Дихальна гімнастика "Я граю на трубі".
3. Показ прийомів роботи.
4. Пальчикова гімнастика.
5. Самостійна робота дітей.
6. Підсумок.