Фізична культура (фрагмент заняття)
Фізкультхвилинка "На добро"
Фізична культура (фрагмент заняття)
Фізкультхвилинка "На добро"
Пізнавальна діяльність (загально-пізнавальний напрям)
Тема:
«Дерево добра»
Мета: Формувати в дітей уявлення про толерантність як уміння робити хороші, добрі вчинки. Систематизувати уявлення дітей про добро, добрі вчинки, поповнювати словниковий запас дітей словами ввічливості; вчити правильно доповнювати речення. Удосконалювати комунікативні навички (вміння висловлювати свою думку, проявляти доброзичливість до суджень інших дітей). Виховувати в дітях дружні взаємини, вміння і бажання прийти на допомогу дорослим і одноліткам.
Матеріал: картинка
дерева, ілюстрації етичного змісту.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Поява засмученого Дерева добра.
2. Бесіда про добрі вчинки.
3. Дидактична гра "Добре - погано".
4. Дидактична гра "Придумай добрий вчинок".
5. Фізкультхвилинка "Через місточок".
6. Дидактична гра "У світі казок"
7. Підсумок.
Святкові дійства (перегляд дитячих мультфільмів)
Тема: "Чемні слова"
Пізнавальна діяльність (природничий напрям)
Тема:
«Будь ввічливим і чемним»
Мета: вчити дітей
навичкам культури спілкування, розвивати вміння вести діалог, вірно ставити
запитання, граматично правильно давати відповіді. Формувати вміння
вислуховувати свого співрозмовника, не перебивати його під час розмови.
Розвивати вміння ввічливо просити про що-небудь і дякувати за послугу.
Виховувати культуру поведінки.
Матеріал: зайчик,
лісовичок, картинки «Правила ввічливості».
Структура заняття
1. Організаційний момент. Знайомство з зайчиком Вуханчиком.
2. Подорож до "Школи ввічливості".
3. Бесіда з Лісовичком "Правила ввічливості".
4. Фізкультхвилинка.
5. Гра "Повторимо звуки різних тварин і предметів".
6. Підсумок.
Вправи на розвиток дрібної моторики (конструювання)
Тема: "Весела хмаринка"
Пізнавальна діяльність (комунікативно-мовленнєвий напрям)
Тема: «Від щирої посмішки стане всім світліше»
Завдання: Збагачення словникового запасу дітей; сприяти розвитку у дітей інтересу до оточуючих людей, взаємоповаги; знайомство з характерними ознаками зовнішнього вираження усмішки; створення сприятливого клімату для розвитку у дітей комунікативних навичок з однолітками.
Матеріал: картинки клоуна, смайликів і дівчинки Посмішки.
Структура занятття
1. Організаційний момент. Перегляд картинки чорно-білого клоуна.
2. Бесіда "Коли ми посміхаєося?"
3. Гра "Посміхнемось як..."
4. Фізкультхвилинка
5. Малюємо посмішку на обличчі.
6. Складаємо розповідь про дівчинку Посмішку.
7. Підсумок.