Фізкультурно-оздоровча діяльність
Руханка "Раз, два, три"
Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=CqOr8xqBiK4
Фізкультурно-оздоровча діяльність
Руханка "Раз, два, три"
Образотворча майстерня (малювання)
Тема:
«Повітряні кульки для Вінні-Пуха»
Мета: вчити дітей малювати
округлі форми та зафарбовувати зображене коловими рухами, не виступаючи за
контур. Удосконалювати навички користування пензлем, водою, серветкою, учити
малювати фарбою підбираючи зображення до готового малюнка (ниточки); розвивати
творчу уяву, асоціативну пам'ять мислення, доповнюючи зображення. Сприяти
розвитку самостійності, охайності. Виховувати цікавість до заняття з малювання,
бажання малювати.
Матеріал: картинки кульки і
Вінні-Пуха, аркуш білого паперу, пензлик, фарба червоного і коричневого
кольору.
1. Організаційний момент. Перегляд з дітьми картинки здутої повітряної кульки.
2. Бесіда "Що сталося у Вінні-Пуха?"
3. Розгляд кульки. Якої вона форми і кольору.
4. Показ прийомів роботи.
5. Пальчикова гімнастика.
6. Самостйна робота дітей.
7. Підсумок.
Цікаві уроки практичного життя
Тема: "Уроки безпеки"
Образотворча майстерня (аплікація)
Тема:
«Телефон допомоги»
Мета: Уточнити і розширити знання дітей про сучасне спілкування за допомогою телефона, особливості телефонної розмови. Формувати у дітей уявлення про телефон і його характерні особливості. Ознайомити з історією розвитку телефона. Удосконалювати вміння й навички вести телефонну розмову з дотриманням правил етикету. Викликати бажання дітей досліджувати, пізнавати нове.
Матеріал: картинки з
зображенням телефонів, картон, шаблони телефону з кольорового паперу, клей.
Структура заняття
1. Організаційний момент. Як стати дослідником?
2. Загадка про телефон.
3. Бесіда "Кому потрібний телефон?"
4. Вправа "Що спочатку - що потім?"
5. Показ прийомів виконання роботи.
6. Пальчикова гімнастика.
7. Самостійна робота.
8. Підсумок.