вівторок, 31 травня 2022 р.

Розвиток мовлення

Тема: «Пригоди Лунтіка та комашок»

Мета: уточнення, розширення та активізація словника з теми «Комахи» (муха, комар, мураха, бджола, оса, гусениця, коник, жук, метелик, цвіркун); розвиток звукової культури мовлення (повторення чистомовок); розвиток зв'язного мовлення. Протягом всього заняття діти відповідають на запитання; розвиток загальної та дрібної моторики; формування навичок співпраці, взаєморозуміння, доброзичливості, самостійності, відповідальності; виховання любові та дбайливого ставлення до природи.

Матеріали: картинки «Комахи», Лунтік, скринька для гри.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Зустріч із сумним Лунтіком та пошук шляхів вирішення його проблеми.

2. Відгадування загадок про комах.

3. Гра "Один - багато".

4. Повторення чистомовок за вихователем.

5. Фізкультхвилинка "Мурашки".

6. Гра "Вгадай, хто це робить?".

7. Підсумок.

понеділок, 30 травня 2022 р.

 Корисні звички для дітей на кожен день

Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=xKBRIY8RNPY

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «Намисто для ляльки Каті»

Мета: вчити малювати нетрадиційним способом - пальчиками, використовуючи яскраві фарби; малювати точки ( "намистинки") один за одним на нитці; створити радісний настрій - "подарувати ляльці намиста"; вчити слухати вірш, відповідати на питання вихователя.


Матеріали: фарби червоного і жовтого кольору, аркуш альбому з намальованою ниточкою, лялька, коробочка, справжні намиста, "чарівна паличка", серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Зустріч з лялькою.

2. Читання вихователем вірша про ляльку.

3. Бесіда про намисто ляльки Каті.

4. Показ прийомів роботи.

5. Пальчикова гімнастика.

6. Самостійна робота дітей.

7. Підсумок.

пʼятниця, 27 травня 2022 р.

Дидактична гра "Підбери кольори"

 Консультація "Якщо дитину вжалила бджола"

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: «Гусениця»

Мета: Дати дітям уявлення про сюжетну аплікацію; удосконалювати вміння виготовляти аплікацію за схемою; розвивати творчість, художню уяву, просторове мислення; виховувати естетичний смак, акуратність у роботі, уважність, посидючість.


Матеріал: Іграшка Зайчик, кошик з яблуками, картон; кольорові кружечки з паперу (5шт.); клей; ілюстрація із зображенням гусениці, олівець чорного і червоного кольору.
Структура заняття

1. Організаційний момент. Зайчик в гостях у діток з кошиком яблук.

2. Загадка про гусеницю.

3. Бесіда "Де живе і що їсть гусениця?"

4. Показ прийомів виконання роботи.

5. Пальчикова гімнастика "Гусениця"

6. Самостійна робота дітей. 

7. Підсумок.