пʼятниця, 13 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: «Як сонечко і хмари подорожують по небі»

Програмовий зміст: Розширювати знання дітей про сонце, хмари. Зранку і ввечері - сонце низько над землею, вдень високо в небі, вночі сонця не видно. Від сонця йдуть тепло і світло. Розвивати спостережливість. Виховувати любов до природи рідного міста та краю.

Матеріал: аркуш білого паперу, хмари з паперу блакитного кольору, круг і промінці жовтого кольору, клей.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Спостереження за сонечком і хмарами через вікно.

2. Бесіда про сонце і хмари.

3. Читання вихователем вірша про сонце.

4. Пальчикова гімнастика.

5. Показ прийомів роботи.

6. Самостійна робота дітей.

7. Підсумок.

четвер, 12 травня 2022 р.

 Віршик "Моя Батьківщина"

Фізична культура

Тема: Біг між кеглями. Повзання по лаві, в упорі стоячи на колінах. Рухлива гра "Кішка з кошенятами".


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=Yel_i0MBssw

Дитина у світі природи

Тема: «Найдорожча в світі Україна»

Програмовий зміст: ознайомити дітей із назвою рідного краю, міста, в якому народилися; дати знання про те, що люди, які живуть в Україні,— це український народ (українці) і розмовляють вони українською мовою; засобами художнього слова формувати уявлення про красу природи рідного краю; викликати почуття любові до рідного краю.

Матеріал: лялька Наталка, журавель (картинка)

Структура заняття

1. Ігровий момент. Зустріч з лялькою Наталкою.

2. Бесіда про свою країну і місто.

3. Повторення фрази "Ми - українці"

4. Фізкультхвилинка.

5. Розглядання картинки журавля та читання вихователем вірша про нього.

6. Гра "Поїзд"

7. Підсумок.

середа, 11 травня 2022 р.

 Пам'ятка "Патріотичне виховання дошкільників"

 Дидактична гра "Яка Україна?"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «В гостях у Ведмедика»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи результати порівняння поняттям «великий» -« малий», «більший» – «менший» – «найменший»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; виховувати інтерес до заняття з математики, самостійність, організованість під час виконання завдань, позитивне емоційне ставлення до тварин.

Матеріал: ілюстрації великих і маленьких їжачків, яблук, зайчиків, морквинок, ялинок, дидактична гра «Частування для ведмедиків».

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадка про ведмедя.

2. Дидактична гра "Допоможемо зайчику"

3. Дидактична гра "Ласощі їжачка"

4. Пальчикова гімнастика "Їжачки"

5. Гра "Частування для ведмедиків" 

6. Підсумок.