середа, 11 травня 2022 р.

 Пам'ятка "Патріотичне виховання дошкільників"

 Дидактична гра "Яка Україна?"

Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі

Тема: «В гостях у Ведмедика»

Мета: ознайомити дітей з поняттям «величина предметів», вчити порівнювати предмети різні за величиною, позначаючи результати порівняння поняттям «великий» -« малий», «більший» – «менший» – «найменший»; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу, вміння слухати і розуміти запитання вихователя; виховувати інтерес до заняття з математики, самостійність, організованість під час виконання завдань, позитивне емоційне ставлення до тварин.

Матеріал: ілюстрації великих і маленьких їжачків, яблук, зайчиків, морквинок, ялинок, дидактична гра «Частування для ведмедиків».

Структура заняття

1. Організаційний момент. Загадка про ведмедя.

2. Дидактична гра "Допоможемо зайчику"

3. Дидактична гра "Ласощі їжачка"

4. Пальчикова гімнастика "Їжачки"

5. Гра "Частування для ведмедиків" 

6. Підсумок.

вівторок, 10 травня 2022 р.

Поради батькам "10 причин чому корисно обійматися"

Фізична культура (елемент заняття)

Рухлива гра "Віночок"


https://www.youtube.com/watch?v=wAWP_PmE3Dg&t=238s

Розвиток мовлення

Тема: «Український віночок»

Мета: ознайомити дітей з українським віночком; продовжувати знайомити з українськими народними іграми; закріплювати навички розрізнення кольорів, квітів; вчити відповідати на запитання вихователя; поповнювати словник дітей. Викликати радість від гри, бажання гратися, разом з дітьми, вихователем; розвивати спостережливість, мислення, мовлення дітей. Виховувати цікавість до народних традицій, морально-патріотичні почуття.

Матеріал: український віночок, лялька Наталочка, картинки квітів.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Зустріч із лялькою Наталочкою.

2. Розглядання віночка.

3. Бесіда про квіти, які вплітають у віночок.

4. Фізкультхвилинка.

5. Дидактична гра "Колір стрічки".

6. Підсумок.