понеділок, 2 травня 2022 р.

Художньо-продуктивне образотворення (малювання)

Тема: «Веселка»

Програмовий зміст: учити дітей проводити пальчиком лінії за зразком; розвивати дрібну моторику рук; закріплювати назви кольорів; виховувати охайність, старанність.

Матеріал: Малюнок веселки, зразки заготовок веселки на кожну дитину, гуашеві фарби чотирьох кольорів (червоний, жовтий, зелений, синій), вода в стаканчиках, вологі серветки.

Структура заняття

1. Організаційний момент. Казка про дівчинку Оленку.

2. Бесіда про кольори веселки.

3. Пальчикова гімнастика "Пальчики"

4. Показ та пояснення прийомів роботи.

5. Самостійна робота дітей.

6. Підсумок.

пʼятниця, 29 квітня 2022 р.

 Консультація для батьків "Навчіть дитину любити і берегти природу"

 Бесіда "Поведінка з незнайомими людьми"


Інтернет-ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=7wT_9iyyMZA



 Конкурс малюнків "Збережемо планету"

Інтегроване заняття. Ознайомлення із соціумом + художньо-продуктивне образотворення (аплікація)

Тема: «Добрий друг наш світлофор»

Програмовий зміст: закріпити знання дітей про користування світлофором на вулиці та перехресті, формувати вміння малювати олівцем та зафарбувати, виховувати увагу, вміння своєчасно реагувати на сигнал, дбайливе ставлення.

Матеріал: макет світлофора, ілюстрація «Світлофор на перехресті», ілюстрації до використаних літературних творів, картки із зображеннями різних предметів червоного, зеленого, жовтого кольору; вирізані з картону кружечки-сигнали світлофора.

 Структура заняття


1. Вірш про "Світлофор"

2. Бесіда за змістом вірша.

3. Перегляд картинок світлофора та пішохідного переходу.

4. Підготовка матеріалів для аплікації.

5. Показ прийомів роботи. 

6. Самостійна робота дітей.

7. Підсумок.