Художньо-продуктивне образотворення (малювання)
пʼятниця, 22 квітня 2022 р.
Художньо-продуктивне образотворення (ліплення)
Тема: «Подарую
писанку»
Мета: продовжувати
ознайомлювати дітей зі святом Великодня, дати виховувати інтерес до народної
творчості, української культури, патріотичні почуття на основі бесіди про
українські народні традиції святкування Великодня; розвивати пам'ять, мислення,
уяву, увагу, мовлення, зоровий аналізатор, дрібну моторику рук, відчуття
кольору,композиції; закріпити у дітей навички роботи із пластиліном; виховувати
інтерес до народних традицій, прищеплювати охайність при роботі і
працелюбність.
Матеріал: гостя
Наталка, картинки писанок, заготовлене тло для прикрашання писанки,
пластилін, дощечка для ліплення.
Структура
заняття
1. Сюрпризний момент - лист від Сороки.
2. Поява ляльки
Наталочки з кошиком до дітей.
3. Пальчикова
гімнастика.
4. Розповідь
вихователя про Великдень.
5. Дидактична гра
"Збери писанки"
6. Показ прийомів
роботи.
7. Самостійна
робота дітей.
8. Підсумок.
четвер, 21 квітня 2022 р.
Дитина у світі природи
Тема: «Свійські тварини та їх дитинчата»
Мета: Закріпити і уточнити знання
дітей про свійських тварин та їх дитинчат; активізувати і розширювати словник
по темі домашні тварини: отара, табун, пастух; знати зовнішні ознаки тварин,
чим харчуються, як голос подають, де живуть, яку користь приносять; вправляти
дітей відповідати на запитання вихователя повними відповідями; розвивати
слухове і зорове сприйняття, загальну та дрібну моторику; виховувати
комунікативні навички; виховувати любов до домашніх тварин.
Матеріал: картинки домашніх тварин, корм для тварин, відео «Знайди свою маму».
Структура заняття
1. Організаційний момент.
2. Відгадування загадок про
тварин.
3. Дидактична гра "Знайди
свою маму"
4. Фізкультхвилинка.
5. Дидактична гра "Хто чим
живиться?"
6. Підсумок.
середа, 20 квітня 2022 р.
Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі
Тема: «Число і цифра 3. Геометричні фігури»
Програмний зміст: познайомити з
цифрою 3; закріпити геометричні фігури; вчити знаходити цифру 3 серед безлічі
інших цифр; розвивати зорову пам’ять, мовлення, дрібну моторику рук; виховувати
організованість, старанність.
Матеріал: казковий герой Незнайко, картинка із зображенням світлофора, геометричні фігури, цифри.
Структура заняття
1. Сюрпризний момент. В гості приходить Незнайко.
2. Загадка про світлофор.
3. Перегляд картинки з цифрою 3.
4. Письмо цифри три у повітрі.
5. Фізкультхвилинка "Один, два, три".
6. Називання геометричних фігур (коло, квадрат, трикутник),
7. Підсумок.









